********GamerStar********
********GamerStar********
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Vekker
 
Szavazs
 
Linkek

 

 
rj ide!
Vendgknyv
 
Szavazs 2
 
PS Reality Player + CD Generator PS2

PS2 Reality Player v1.50

WinRar 3.20

CDGens PS2

Ezzel a progival Play Station 2-re lehet filmeket, mp3-makat, s kpeket
lejtszani. Letltd a mediaplayer nev rar fjlt, azutn pedig a cdgenps2 nev fjlt.
A tovbbiakban a kvetkez utastsokat kell vgezni:

1.: csomagold ki a mediaplayer fjlt
2.: csomagold ki a cdgenps2 fjlt
3.: nyisd meg a cdgenPS2.exe fjlt
4.: a mediaplayer mappban nyisd meg a PS2 nev mappt
    s hzd t az sszes benne lv fjlt a cdgenPS2-be.
5.: A kvetkez listnak kell lenni:
    - CDGENPS2
    - COPY.CNF
    - COPY2.CNF
    - IDIOMA.TXT
    - LETTER.CHR
    - LICENSES.TXT
    - MCLOADER.ELF
    - MCUPLOAD.TXT
    - OGG.RAR
    - PS2MEDIA.RAR
    - SYSTEM.CNF
    - UNRAR.IRX
    - amit ide beraksz
6.: Hzd t filmfjlt, mp3 fjlt, vagy pedig a kpet a progiba,
    s ott meg fog jelenni.
7.: A bal oldalt ltsz egy IMG ikont, arra kattints r s mentsd
    el bin, vagy pedig iso kpfjlba.
8.: Nyisd meg a Nero-t (vagy ms olyan progit, amivel kpfjlt tudsz CD-re
    kirni) s rd ki a kpfjlt CD-re.

Rviden ennyi, remlem mindenkienk sikerlni fog. (-:


Lers by Krisztin

 

 
Toplista
Nzztek meg a G-portl TOPlistjt!
 
Zene
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Grand Theft Auto 3

Grand Theft Auto 3

Krisztin  2004.11.03. 19:44

A GTA 3 vgigjtszsa.

Portland:
=========
Luigi:
------
Luigi's Girls:
Ez egy elgg knny bemelegto kldets. Szerezznk egy kocsit, majd hajtsunk a trkpen megjellt ponthoz. A  korhz eltti kk foltnl lljunk meg (lehetoleg ne ssk el). Majd  vrjuk meg, mg Misty beszll. Ezek utn hajtsunk vissza Luigi  klubjhoz, s rakjuk ki a lenyzt.

Don't Spank Ma Bitch Up:
Legelosszr is vegyk fel a baseball tot Luigi klubjval tellenes  oldalrol, ha eddig nem vettk volna fel a rejtekhelynknl. Ezekutn szerezznk egy kocsit, s utazzunk le Portland Docks-ba, majd  szljunk ki a kapunl. Vegyk elo a baseball tot s rohanjuk le a  figurt, aki drogot rul az rmlnyoknak. Erre a lnyok vistva  elfutnak, a dler pedig neknkront. Miutn az elso ts utn a fldre  kerlt, ne hagyjuk felkelni, hanem mg a fldn verjk el. Szlljunk be a kocsijba (a kzelben lvo Stallion (LINK) - nyl  mutatja a helyt), majd vigyk el lefestetni a Luigi klubjtl nem  messze tallhat "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal ingyenes. Nincs ms htra, minthogy a kocsival elmenjnk Luigi garzsba, ami a  krhzzal szemben tallhat.

Drive Misty For Me:
Mg egy knnyu kldets, s ezuttal szerznk egy jabb megbzt. Szerezznk egy kocsit, majd hajtsunk Misty lakhelyhez  (apartmannjhoz). Miutn meglltunk a kk jelzofnyen, hasznljuk a  kocsi dudjt. Erre a hlgy kijn, s beszll a kocsiba. Ezekutn hajtsunk Joey garzshoz, ami a dokkhoz van kzel,  legknnyebben a rendorllomstl tovbb- s a fkon keresztlhajtva  juthatunk ide. Ezekutn Joey nhny szt vlt velnk, s o is felkerl a trkpre.

Pump Action Pimp:
Ha mg nem lennnk felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor  hajtsunk a helyi fegyverkereskedsknt funkcionl Ammu-nation bolthoz,  s a jobb oldalon lvo siktoron keresztl kzeltsk meg a hts  udvart, ahol egy pisztolyra lelhetnk. Ezekutn szedjnk fel egy erteljes, de mgis gyors kocsit (pl. egy  taxit), s hajtsunk a trkpen megjellt ponthoz. Ha mr kzelednk,  akkor gyorsitsunk fel egy kicsit, majd menjnk neki a kocsinak.  Lkdssk ket addig, amig mindketten ki nem szllnak a kocsibl. Ezekutn tbb megolds ltezik:
#1. Egy kicsit httrbbtolatunk, s fldbe dngljk/eltjk ket.
#2. Kiszllunk mi is, s tuzharcban lenyomjuk oket.
#3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a kzelben llnak, s bzunk abban, hogy elvigye oket a detonci.
Mindenesetre arra mindenkpp szmtsunk, hogy a fickk nem flnek  kirobbantani allad a kocsit, mivel a shotgun elgg nagyot t a  motoron. Ha ez megtrtnne, s mg mindg nem adtuk fel a gzolsos  varicit, akkor sprint, s lopjunk mg egy kocsit.

The Fuzz Ball:
Ez a kldets egy rendorbl krl fog forogni, kimondottan, annak  bemocskolsn ;) Ehhez a kldetshez nagyon ajnlott ngyajts kocsit (ami rendelkezik  az anyslsen kvl mg kt hts lssel) hasznlni, a fordulk  szmt cskkentendo. A cl, hogy a vrosban tallhat rmlnyokbl egy  bizonyos mennyisget a helyi iskolban tartott blra vigynk. Vegyk  fel a lnyokat - melyeket a trkpen a pontok jeleznek - s ne is  menjnk vissza az iskolhoz, amig meg nem telik a kocsi. Ha jl  csinljuk, akkor kt fordulval el is lehet vgezni a kldetst.  Persze mazochistk hasznlhatnak 2 ajts kocsit is ;]

Joey:
-----
Mike Lips Last Lunch:
A mostani cl, hogy egy tag kocsijba indtsra robban bombt  szereljnk, amig o nagyban vacsorzik a kzeli bisztrban. Joey garzstl jobbra induljunk, el a krhz mellett, fel a hossz  kaptatn. Onnantl mr nincs messze. Vegyk fel a kocsit, majd hajtsunk el 8-ball zlethez, ahol felkerl a  kocsira a bomba. _Nagyon_ fontos, hogy vatosan vezessnk, mert a  kocsin nem eshet karcols. Ha valami mgis kzbejnne, akkor vigyk el  a kzeli "Pay'n'Spray"-be, s ott kijavtjk. Ha visszartnk a  bisztrhoz, akkor parkoljuk le a kocsit, majd lestsk a bombt  (Tuzgomb), s szljunk ki. Ezek utn mr nincs htra ms, mint kicsit  eltvolodni a helyszntol.

Farewell Chunky Lee Chong:
Chunky Lee Chong-ot a Chinatown-ban tallhat siktorban talljuk egy  bdban. A problma abban leledzik, hogy amint szrevesznek a Trid tagok (akik  annyira nem erosek, de sokan vannak), a fick futsnak ered a hrom  kijrat egyike fel, ahol mr vr r egy kocsi. Teht vagy figyelmen kvl hagyjuk a Trid tagokat, s lesebzetten, 4-5  taggal a nyomunkban Chong utn erednk s helyben vgznk vele, vagy  pedig vgznk a Trid tagok javval, kifutunk a siktorbl, bepattanunk  egy kocsiba, s ldzobe vesszk. Alternatv megoldsknt mieltt belpnk a siktorban felrobbanthatjuk  a 3 kijratnl lv kocsi, gy cskkentve Chong meneklsi eslyeit.  Azonban ezzel a mdszerrel nagy esllyel magunkra vonjuk a zsaruk  figyelmt.

Van Heist:
A clpont egy pnzszllt kocsi, melynl a nehzsget az adja, hogy  ezen nem fognak a golyk. Szerezznk egy nehz jrmuvet, pl. egy  teherkocsit, de a legjobb megolds az a dokkoknl is megtallhat  nyerges vontat (Linerunner). A kocsit ismt fel kell lkni, amig a  Damage feliratu csik teljes nem lesz. A problma az, hogy az elso  lksnl 3 csillagos szinten utnunkered a rendorsg. Velk most ne  trodjnk. Ha sikerl kitni a szlltkocsit, akkor a szlltk  kiszlnak, s neknk eslynk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van  pepecselni, akkor lehet furikzni a vrosban, s felszedni a  kenopnzeket, de ennl egyszerubb, ha befejezzk a kldetst, mert  akkor autmatikusan eltnnek a csillagok. Visszatrve a kldetsre. Az jonnan megkaparintott szerzemnynkkel  hajtsunk a dokkokhoz, de a kapun, majd egyenesen a ferde tetos  garzskapukhoz (jelli a trkp). A jelletlen garzskapu mg lljunk  le, szlljunk ki, s menjnk ki a garzsbl. A kapu lezrdik, mi  megkapjuk a rsznket, s ezzel elvgeztk a kldetst. Innentol kezdve  ha szerznk valahonnan egy pnzszlltkocsit, akkor azt ide hozva  kapunk egy rszt a feltrt raktr tartalmbl.

Cipriani's Chauffeur:
Ez egy knnyebb kldets, legalbbis knnyebb, mint az elozo, szval  egy kicsit fel lehet llegezni. Miutn felvettk Toni-t, o mieltt elvinnnk a vendglojbe, eltte el  akar intzni egy kis zletet a Chinatown-i mosodban. Miutn Toni bemegy, kiderl, hogy ez egy csapda volt Toni visszarohan,  s innentl meneklni kell a felboszlt Trid tagok elol. Ez mondjuk  nem problms, mivel ldzoink nincsenek nagy tleroben. Vigyk Toni-t  a vendglohz, s ezzel be is fejeztk a kldetst. Ezltal ismt egy  taggal bvl megbzink szma.

Dead Skunk In Da Trunk:
Ezuttal egy holtestet kell eltntetni, aki egy kocsi csomagtartjban  van. Amint beszlunk a kocsiba, a Fiorelli testvrek - akik nem nzik j  szemmel, hogy egy tagjukat eltettk lb all, s most el akarjk  tntetni a nyomokat - rnktmadnak 2 kocsival. Mivel nem tudjuk rbrni  oket, hogy kiszljanak a kocsibl, ezrt kt megolds kzl  vlaszthatunk:
#1. Padlgz a zzgpig. De mivel a testvreknek tl eros kocsival  rendelkeznek, ezrt elgg kicsi az eslye, hogy eljutunk odig egy  darabban, kt ldzovel a htunk mgtt.
#2. kiszlunk a kocsibl, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk az  ppen rnktmad kt kocsi elol. Felszednk egy izmosabb kocsit, es  lezzzuk oket. Majd miutn mr mindkettonek vge, visszaszllunk a  kocsiba. Majd ezutn elvisszk a kocsit a zzdba (8-ball garzstl  nem messze).
Egy humoros megjegyzs: Ha kicsit megnyomjuk a kocsit htulrl, akkor  felpattan a csomagtart teteje, s meglthatjuk a "csomagot". ;]

The Getaway:
Ezuttal egy Chinatown-ban lvo bankrablsban fogunk rsztvenni, mint  sofor.  Ehhez a kldetshez ajnlott egy masszv, gyors s irnythat kocsi.  Egy taxi pldul pont megfelel erre a clra. A lnyeg, hogy 4 ajts  legyen, mivel mg hrom "munkatrsat" fel kell vennnk. Ha megvan a kocsi, akkor szedjk fel a trsasgot a sajt  rejtekhelykrol (parkols, dudls, s mr jnnek is), s mr mehetnk  is a bank el. Miutn megvan a pnz, eloszr le kell rznunk a zsarukat, mieltt mg  visszatrhetnnk arra a pontra, ahol felvettk tmeneti trsainkat.  Egy "cop bribe" helybol ott van egy kzeli siktorban ami Chinatown-t  s a Red Light District-et kti ssze - a bank foutcjnak vgn  (rdemes megfordulni abba az irnyba ahonnan jttnk, s akkor pont  szemben lesznk vele). A msodikrt vagy lemegynk a dokkhoz, vagy  pedig megkeressk a Pay'n'Spray fesomuhelyt. Ha mr nem lgnak  kvetoink a nyakunkkon, visszamehetnk oda, ahhonnan elindultunk a  rablsra. Megjegyzs.: Hasznlhat jrmuvek mg pldul a Patriot, vagy az  Ambulance, amelyek slyuknl fogva knnyuszerrel flrelkik az egyszeru  rendorautkat.

Toni:
-----
Taking Out The Laundry:
Egy klassz kis ldzos kldets, ami hossztvon viszont az agyunkra  mehet, szval nem rdemes elhzni vele az idot. 3 alapveto megolds ltezik:
#1. Lopkodunk kocsikat s ttorlaszokat kpznk belolk. A teherkocsik  nem fognak megllni, s mindekppen meg fognak problkozni az  tjutssal. Ezt az idot kell kihasznlni, hogy grnttal, golyval  megszrjuk a kocsikat annyira, hogy felrobbanjanak. Ennek a varicinak  a htultoje, hogy sok idobe kerl becserkszni a 3 kocsit, illetve  biztos sszefutunk egy zsaruval, aki nem fogja j szemmel nzni az s.k  tzijtkunkkat.
#2. A kocsik fennakadsait (igen a mi ltalunk kpzett akadlyok  jtszanak itt is szerepet, de ide elegek kisebbek) kihasznlva  kirngatjuk a sofort, s picit arrbb leparkolva a levegobe kldjk a  jrgnyt.
#3. Beszerznk egy slyos jrmuvet, s addig lkdssk oket, amig ki  nem gyulladnak.

The Pickup:
Ezuttal elgg szorult helyzetbe fogunk kerlni. rdemes jl  felfegyverkezni (UZI + Pncl), mieltt elindulnnk a Chinatown-ban  lvo mosoda (korbban mr voltunk itt) mgtti siktorba. Amikor  felvesszk a vdelmi pnzt tartalmaz aktatskt, hirtelen megjelenik 1- 1 csoportnyi Tridtad mindhrom kijratnl. Ezutn vagy tuzharcba  bonyoldunk a siktorba, s miutn vgeztnk, elhagyjuk a sznteret,  mint aki jl vgezte dolgt, vagy pedig kirohanunk, s a nylt utckon  rzzuk le/intzzk el ellenfeleinket.

Salvatore Called A Meeting:
Ez egy elgg kemny kldets, ha nem tudjuk, hogy mit csinlunk, s  sz nlkl prblunk tvergodni a kldetsen. Egy limban kell elvinni  a maffia helyi kpviseloit a maffiafonk villjba. Szedjk fel Joey-t, majd Luigi-t, de mieltt bellnnk Toni kk  foltjhoz, rdemes beloni a helyes irnyt. Ez legyen mondjuk a dokkok  irnyba. Ha megvan a harmadik tag is, a Tridok elkezdenek ldzni a  halaskocsiaikkal. Ismt hrom fo varici van a megoldsra:
#1. Szguldunk, mint a szlvsz a kijellt pontra, s prblunk ugy  helyezkedni, hogy ne tudjanak belnkjnni. Szmtsunk r, hogy a  nagykapunl kt koccsi mr trt karokkal vr.
#2. A fenti mdszer egyik alternatvja, ha balrl gy kzeltjk meg a  villt, hogy az szaki lakstelep mgtt prblunk besurranni a  limval. Ezzel kikerljk a bejratnl lvo kt kocsit, viszont  elofordulhat, hogy egy mgttnk halad kocsi lelk a sziklatetorl,  ami azrt kellemetlen. #3. Kicsit arrb kiszlunk, s kzzel/UZI-val  elvgezzk a piszkos munkt. Belertve a bejrati kt kocsit is.  Ezekutn ezzel a kt kocsival kicsit arrbbllunk, s komtosan  beparkolunk a limval. Hurr, ismt nyertnk egy megbzt, a  maffiafonk kpben.

Triads And Tribulations:
Ezuttal lesz kt ksronk is, akik segtenek ritktani az ellent, de  termszetesen nem ltfontossguak a kldets befelyezshez. Hrom Trid vezetot kell elintznnk, melybol ketto nylt terepen van.  Az elso akivel rdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott, ahol  vgeztnk Chunky Lee Chong-al). A kvetkezao a metrlejrnl vr rnk, hogy beteljesljn vgzete. Nem  is fontos kiszlni a kocsibl, egyszeren csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyr terletn van, amihez szksg lesz egy  halszlltkocsira, hogy bejussunk. Chinatown terletn knnyen fogunk  tallni egyet. A poros ton behajtva juthatunk be (a halaskocsinak mr  kinyitjk a kaput), ahol addig nem is vesznek rlunk vagyon tudomst,  amg ki nem szllunk. Pr tag vdi a fickt, de nem nehz megtrni a  vdelmet. Alternatv megolds a harmadik tag kivgzsre: elg egy nagyon jl  irnyzott grnt a kertsen kvlrol.

Blow Fish:
Ezuttal egy slyos csapst kell mrnnk a Tridokra. A clpont az a  halgyr, ahol az elozo kldetst befejeztk. Azonban a bejuts mr nem  olyan egyszeru. Szedjk fel a szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelytol, s amilyen  gyorsan csak tudunk, jussunk el a halgyrig. Lehetoleg vatosan  vezessnk, mert egy robbanszerrel tele kocsival sosem volt rm  koccanni. Hajtsunk be a telepre, lljunk le a kijellt helyre a gztartlyok  mell, s lestsk a bombt. Majd futs. Ha a robbans utn mg  maradnnak tagok, akkor velk vgezznk gyorsan. A telepen tallhat  halszlltval knnyen kijuthatunk.

Salvatore:
----------
Chaperone:
Most a vezr nojnek gardedmjt jtszuk. Elosszr a magasvast alatti barthoz kell elltogatni, majd irny a  dokkoktol nem messze tallhat raktrpletekben zajl rave party.  Miutn Maria kiszlt, lljunk be az ajthoz kzel, kifel lg orral. Amekkora mzlink van, pont kifogunk egy rendorsgi razzit, ugyhogy  amint Maria beszllt, ne idozznk flslegesen a rendori trsasgban. A  tbbi meneklo tag a rendork javt lefoglalja, gyhogy neknk elg a  rnk tapadtakkal trodni. A dokkoktl jobbra hajtsunk, ez a legrvidebb  t vissza Salvatore villjig.

Cutting The Grass:
Kezd megjelenni a trtnetszlban a kolumbiai kartell. Ezuttal egy  maffiatag husgt kell kivizsglnunk. A fick egy Curly nevu figura, akit majd a club-tol kezdve kell  kvetnnk annlkl, hogy szrevenne minket. Szerezznk egy kevsb feltno kocsit, mondjuk egy taxi-t, s  parkoljunk le a club-tl nem messze. Nemsokra Megjelenik Curly Bob s  megkezdi tjt a club eltt ll taxiban. Fontos, hogy ne menjnk tl  kzel hozz, mert akkor lebukunk, elg, ha csak az utcasarkokon ltjuk  befordulni. Kb 15-20 kocsinyi tvolsg elg is lesz. A cllloms a  portlandi dokkok, a nagy raktrplet vgben. Ha kiszlt, egy tvezeto  kpsor jn, amiben feltunnek rgi ismeroseink, s sokminden kiderl a  helyi bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs ms dolgunk, mint  vgezni Curly-vel. Amire vigyzni kell, hogy srtespuska van nla.  Ezutn mr csak rajtunk mlik, hogy mijen stlusban intzzk el,  thajtunk rajta, vagy leszedjk tuzharcban. Alternatv megoldsok:
#1. Ne kvessk a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a dokkokhoz.
#2. Ne vadsszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatstl magtl leveti  magt az cenba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjk meg tole a  srtespuskt. ;(

Bomb Da Base:
Ez egy elgg kemny kldets, de csak addig, amg r nem jvnk a  trkkjre. A cl a kolumbiai kartell hajjnak elsllyesztse. Ehhez eloszr is  szksgnk van $100.000 -re, amit valsznleg mr megszereztnk (ha  mgsem, akkor hajr). Mieltt belekezdennk, mindenkppen mentsnk,  mert prszor biztosan jra kell majd kezdeni a kldetst. Ha megvan a  pnz, akkor utazzunk le 8-ball garzshoz (azonban mg vletlen se  lljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez a feladat). lljunk be a  kk foltba, melyne hatsra 8-ball kzli, hogy szksge van a pnzre,  hogy hathats kis tzijtkot kszthessen. Mivel ez valsznleg mr  nlunk van, ezrt lljunk be a pr mterrel arrbb lvo jelzo-foltba.  Ekkor 8-ball csatlakozik hozznk, s kapunk egy mesterlvsz puskt is,  hogy fedezni tudjuk majd ot. Menjnk el a dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lvsnkig az rnykban  vrakozik. A lpcsokn msszunk fel a raktr tetejre, mert gy elgg  j rltsunk lesz a hajt rzokre. Nzzk vgig a rakteren  mszklkat, mert azeltt kell leszednnk oket, mieltt 8-ball a  ltkrkbe kerlne. Kezdjk a lenti kt fickval (ekkor 8-ball  megindul befele, ugyhogy sietnnk kell), majd haladjunk felfel, s  utna jobbra, a haj orra fel. Hever itt nhny robbankony hord is,  amelyet kihasznlhatunk, de arra vigyzzunk, hogy lehetoleg 8-ball-t ne  sebestsk meg vele. Ha esetleg 8-ballal vgeznnek, akkor az "Mission  Failed" s marad a visszatlts. Azonban ha sikerlne mindenkivel  vgezni, akkor egy klassz kis tvezeto film keretben megszemllhetjk  a szllithaj pusztulst. Megjegyzs.: Ha elbuktuk a kldetst, akkor _nem_ kell ismtelten  leperklnunk a $100.000-et.

Last Requests:
Ezuttal Salvatore piszkos gyeinek nyomait kell eltntetni. Amikor a kocsi kzelbe rnk, megszlal a csipognk, melyben Maria  figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van ktve (Ha  megnzzk, kiprbljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tnyleg igazat  mondott ;). Utazzunk le az alagtig, ami nem messze van a kvztl,  amit a "Dead Skunk In Da Trunk" kldetsben ismerhettnk meg  kzelebbrol. A dokkban Maria elmesli a trtnteket s itt ismerkednk meg Asuka- val, ksbbi munkaadnkkal, aki egyben a Yakuzk egyik vezetoje is.  Megtudjuk hogy a maffia mostantl elgg rossz szemmel fog rnk nzni,  s hogy ppen ezrt meneklnnk kell, de Asuka rendelkezsre bocsjtja  motorcsnakjt, hogy kijussunk a szigetrol. Lgy dvzlve Staunton  Island-en.

Staunton Island:
================
Asuka:
------
Sayonara Salvatore:
Ez elso kldetsnk egyben bizonytk, hogy elvgtunk minden szlat  korbbi megbzinkkal, a maffival. Ehhez pedig nincs jobb clpont,  mint maga Salvatore Leone. Remlhetoleg mg nlunk van a mesterlvsz puska, amit 8-Ball-tl  kaptunk, mert ennek hinyban meglehetosen nehz a kldets. Menjnk  vissza Portland-be, Luigi brjhoz. Szlljunk ki, s stljunk kicsit  lejjebb az utcn (kb 20-30 mtert) gy, hogy azrt mg rltsunk  legyen a bejratra, majd vegyk elo a mesterlvszpuskt. Egy kis  idovel ksbb megjelenik pr "Maffia Sentinel", s kb 6-8 testor szll  ki belolk. Ekkor nzznk bele a clzba, s vegyk clba a bejratot.  Nemsokra megjelenik Salvatore nyllal a feje fltt (s clkeresztel a  szemei kztt ;). Nincs ms tennivalnk, mint egy pontos lvssel  vefejezni a kldetst. A tallat utn a testorknek nem is jut idejk  szbekapni, hogy mi trtnt, ezrt simn elstlhatunk. Ha viszont esetleg elvtettk volna a lvst, akkor kszljnk 6-8  felboszlt veroember haragjra.

Under Surveillance:
Salvatore halla j hr Asuknak, azonban kiderl, hogy a Maffia  vrdjat tuztt ki a fejnkre. Itt az ideje, hogy vgleg elvarrjuk a  szlakat. 3 csoportnyi fejvadszt kell elintznnk, amibol igazn csak az utols  a kemny. Az elso csoportot a parkban talljuk (kzel a rejtekhelynkhz), a t  kzepn tallhat szigeten vrjk vgzetket. Vagy kaszaboljuk le oket  UZI0val, vagy hajtsunk kzjk egy Molotov koktlt. A msodik csoport az zleti negyedben van, egy kisteheraut krnykn  lldoglnak. Grnttal s kis gyessggel knnyen ki lehet oket  fstlni. A harmadik csoporthoz ismt a mesterlvsz puska a leghatkonyabb. Az  igazat megvallva nem hinnm, hogy ms fegyverrel le lehet-e oket  szedni. Ok a kaszin eltti toronypletet vettk birtokba, s az  erklyekrol prblnak levadszni minket. Ha felmegynk a kaszin  tetejre a helikopter leszllplyhoz akkor jobb rltsunk lesz a  clpontokra. Vegyk elo a mesterlvszpuskt, s szedjk le oket  egyenknt. Ezek utn mr Kenji-tol, Asuka testvrtol is kapunk kldetseket.

Paparazzi Purge:
Ez ismt egy knnyebb kldets, amiben kicsit felllegezhetnk. Egyben  ez lesz az elso igazi motorcsnakos kldetsnk. Egy paparazzi fotst kell rtalmatlann tennnk, aki egy motorcsnakrl  keserti meg Asuka-k lett. A kldetshez mindenkpp szksg lesz egy rendorsgi motorcsnakra,  ugyanis ez fel van szerelve egy gpfegyverrel is. Egy ilyet helybol  tallhatunk Asuka hztl nem messze, azonban nem abban a dokkban  parkol, ahova megrkeztnk erre a szigetre, hanem a vele prhuzamosan  lvoben. Ide a msik hz medencjtol juthatunk le, vagy pedig  thajzhatunk az elso dokkbl. Ha megszereztk a hajt, akkor megjelenik a radaron a clpont, akinek  eredjnk is azonnal a nyomba, mert msklnben elgg gyorsan elillan.  Ezzel megkezdodik a hajsza az ismert szigetek krl. Loni a tuzgombbal  tudunk elorefele, gyht tartsuk a msik motorcsnakot mindg a haj  orrnak irnyba s tzeljnk folyamatosan, minl pontosabban.  Krlbell a portlandi dokkoknl mr illik elsllyesztennk, mivel ha  sikerl megkerlnie Portland-et, akkor sikerl elmeneklnie, s  elbuktuk a kldetst.

Payday For Ray:
Ezttal egy korrupt zsarunak visszk el a fizetsgt. A dolgot csupn  az bonyoltja, hogy az illeto meglehetosen vatos. gy tbb  telefonflkn keresztl fogjuk megkapni a kvetkezo telefon helyt.  Emellett mg az ido is ellennk dolgozik, ezrt ehhez a kldetshez  elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az itteni parkolban ll Yakuza  Stingert, vagy pedig a kaszin parkoljban ll Banshee-t vegyk  magunkhoz. Kvessk rendre a telefonokat, mg vgl szemlyesen nem tallkozuk Ray- jel. kiegszts: telefonok helyei...

Two Faced Tanner:
A mai clpont egy rul beptett zsaru, aki a Yakuzknak dolgozott. A  problma vele az, hogy nem szll ki a kocsijbl, csak vgveszlyben. A kldetsnek tbb megoldsa is van, s ez alapjn vlasszunk kocsit  is. Miutn kivlasztottuk a legjobban tetszo mdszert, s megszereztk  a hozz szksges kocsit, hajtsunk a kaszinhoz, s lljunk meg a kk  jello-foltban. Ezekutn megjelenik a clpont, s megkezdodhet a  hajsza...
#1. Addig lgdssk, amg fel nem robban a kocsijval egyetemben. Ehhez  egy nagy, nehz kocsi javallott, leginkbb egy Enforcer. Az elso  tkzsnl jabb problma merl fel, ugyanis ekkor felmegy a wanted  levelnk, s elkezdenek ldzni a zsaru munkatrsai, prblva  megakadlyozni minket a megsemmistsben.
#2. Fejtetore lltjuk, ekkor ugyanis kiszll s elthetjk. Vagy ha  nem szll ki, akkor felrobban a kocsijval egytt.
#3. Belkjk a vzbe. Ehhez kvessk, amig a vz kzelbe nem r, majd  adjunk neki egy utols lkst...
#4. Egy grnttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de elonye,  hogy mivel nem trtnt tkzs, ezrt nem erednek a zsaruk a nyomunkba.
#5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megolds, azonban szksges hozz  eltte teljesteni az "Arms Shortage" kldetst. Vegynk egy  raktavetot s lljunk be vele a jello-foltba. Amint megjelenik a  kocsi, nzznk bele a clkeresztbe, vegyk clba, majd prkljnk al. Miutn vgeztnk vele az sszes wanted level eltnik (mr ha volt ;)

Kenji:
------
Kanbu Bustout:
Ezttal egy Yakuza tagot kell kiszabadtani, aki a helyi rendorrsn l  orizetben. Ehhez mindenkppen szksg lesz egy rendorautra, amit ellophatunk egy  rendortl is, de egyszerubb, ha a rendorrs eltt orizetlenl llt  ktjk el. Ha megvan, akkor 8-Ball garzsnl szereljnk bombt r,  majd hajtsunk vissza az rshz. Vagy a lenti szervzalagton, vagy a  fenti behajtn keresztl jussunk be az plet hta mg, majd lestsk  a bombt, szlljunk ki, s fussunk biztos helyre. Miutn kirobbantottuk  a cella falt, vagy a gyors rendorautba, vagy a massziv szlltautba  ("Enforcer") szlljunk be, ahova a Yakuza is kvetni fog. Termszetesen  erre a rendork is felfigyelnek s gozerovel a nyomunkba erednek. Ha  nyugis menetet akarunk, akkor menjnk el az 8-Ball melletti  festomuhelybe, vltsunk kocsit (mondjuk a kzeli parkolban lvo Blista- ra) (rendorkocsit ugyanis nem festenek le), majd festessk le. Ezekutn  hajtsunk a Dojo-hoz, s rakjuk le a szkevnyt.

Grand Theft Auto:
A cmad "dal" ;). 3 kocsit kell ellopni, s elfuvarozni egy garzsba,  hogy megvjuk Kenji becslett. Fontos, hogy a kocsik rintettlenek legyenek, azaz egy apr karcols se  essen rajtuk. Ha mgis sikerlne sszetrnnk, akkor sem kell  megijedni, mert a garzs kzvetlen kzelben van a festo/javt muhely.  Azonban rrnk vatosan vezetni, mert ha mindent jol csinlunk, akkor  boven lesz idonk. A kocsi, amivel rdemes kezdeni, a kaszintl nem messze lvo garzsban  van, amelynek 3 bejrata is van. Fontos figyelni a garzsba bellsnl, ugyanis ha nem zrdik le a  garzsajt, miutn kimentnk a garzsbl, az annak a jele, hogy nem  lltunk be elg mlyen a garzsba. Ha ez trtnne, akkor szljunk  vissza s hajtsunk mg beljebb, majdnem koccansig, persze gyelve  arra, hogy ne ssk oda a kocsi elejt a falnak. Ha kiszlunk, s  bezrdik az ajt, akkor minden rendben, pr pillanat mulva ismt  kinylik, immron resen, s mehetnk a kvetkezo kocsirt. Mivel itt is idore teljestjk a kldetst, ezrt azonnal pattanjunk is  be az itt ll Blista-ba, s hajtsunk tovbb a kvetkezo kocsirt. A  msodik kocsi a korhz parkoljban van, a harmadik pedig .......

Deal Steal:
Ismt elokerlnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a jamaikaiakkal  szvetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzknak, amit nem hagyhatunk  sz nlkl. A szerzodst megfrhatjuk, ha sikerl a jamaikaiak  kpviseletben rosszalkodnunk. Eloszris szereznnk kell egy "Yardie Lobo"-t, ami a jamaikaiak  bandakocsija. Ha ez megvan, akkor felszedhetnk egy Yakuza  segtotrsat, aki majd segt irtani a kolumbiaiakat. Ha megvan a trs,  akkor hajtsunk a korhz parkoljba, szlljunk ki s irtsuk ki a  kolumbiai rsztvevoket (ha a Yakuza segtotrs elhallozik, attol mg  nem buktuk el a kldetst), robbantsuk fel a kt dzsippjket, markoljuk  fel a pnzzel teli aktatskt s vigyk el a kaszin parkoljhoz.

Shima:
Ezuttal 3, vdelmi pnzzel teli aktatskt kell begyjtennk a vros  klnbzo rszeirol. Az elso tskt a fehr szn plet ell kaphatjuk fel. A msodikat  azonban mr egy Diablo bandatag orzi, akivel elbb vgeznnk kell. A  harmadik helyen azonban kiderl, hogy a Diablo tagok elloptk elolnk a  tskt. Hajtsunk teht vissza Portland-re, a Diablo-k trzshelyre  (Hepburn Heights) s a parkbl lopjuk vissza, miutn vgeztnk a banda  helyi kpviseletvel. Ezutn mr nincs ms dolgunk, mint visszahajtani  a 3 tskval a kaszinhoz.

Smack Down:
Ez egy knnyu kldets annak ellenre, hogy idore dolgozunk. Ezttal jamaikai utcai dlereket kell kivasalnunk brmilyen mdon,  mgpedig 8-at. A trkpen tbb is meg fog jelenni, de mindegyik csak  rvid ideig van az utcn, gyhogy rdemes figyelni, hogy mikor tunik  fel j clpont az utcn. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk  t rajta s vegyk az irnyt a kvetkezohz. Esetleg az ablakon kilove  is kiterthetjk oket.

Ray:
----
Silence The Sneak:
Egy vdelmi programban rsztvevo tagot kell ezttal rtalmatlantanunk,  mieltt eljuttatnk a rendorrsre. Vegyk magunkhoz a grntokat s hajtsunk fel egy nagy, nehz jrmuvet  (pl egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevs). A  rejtekhely a tbbszintu parkol mgtt van, 8-Ball garzsnak  kzelben. A kocsival parkoljunk le a garazskapu el (az el, ahol a  nyitott ablak van), majd hajtsunk be egy grntot a kivilgtott  ablakba. Ha kicsit ferdn llunk s nem szemben az ablakkal, akkor  kicsit knnyebb a folgunk. Az tvezeto mozi utn megprblnak rendori  ksrettel kimeneklni, de ha jl parkoltunk le, akkor a garzskapu  eltti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni. Robbantsuk fel a kocsit, s  a msik is fel fog robbanni. Ha esetleg a kemny utat vlasztjuk, s hagyjuk kijutni a garzsbl,  akkor szmtsunk az idokzben befut rendori segtsgre, illetve, hogy  padlgzzal kell majd hajtanunk, hogy elbb odadjnk az rshz, mint a  fick a ksretvel.

Arms Shortage:
Ezuttal Ray flkezu bartjnak kell segdkeznnk pr kolumbiai  visszaversben. Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mgtti katonai lerakathoz s  szerelkezznk fel fegyverekkel (raktaveto, m-16), mert kemny menet  lesz (sajnos a tankot nem tudjuk hasznlni ;( ). Miutn beszltnk Phil- lel egy kis ido mlva feltunnek a kolumbiaiak. rdemes a fal mgtt  bevrni, mg a csapat java bestl a tuzvonalunkba. Szmtsunk r, hogy  az pletet megkerlve is fognak jnni, illetve elofordul, hogy  megknlnak minket egy-egy molotov koktllal. Ha vgeztnk, Phil kinylvntja ksznett, illetve, hogy a jvoben  szvesen vr minket, ha nagyobb tuzerot szeretnnk vsrolni  (Raktaveto, m-16, shotgun).

Evidence Dash:
Ezttal egy bizonytkokat szllt aut a clpont. A kocsinak nekimenve esnek ki a bizonytkok, melyeket ssze kell  szednnk. Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegynk a  kocsinak, arra helybol felfigyelnek a rendork. A csomagokat nem kell  azonnal felszednnk, ezrt a leghatkonyabb, ha "kitjk" mind a 6  csomagot a kocsibl, elmegynk lefestetni a kocsit, majd amikor mr nem  loholnak utnunk a zsaruk, nyugalomban felszedjk a csomagokat. Ha ez  megvan, vezessnk el egy kevsb feltno helyre (mondjuk a hd al az  als autplyhoz), majd robbantuk fel a kocsit, bizonytkokkal  egytt.

Gone Fishing:
Ray-nek problmi akadtak rgebbi partnervel, gy ezttal ot kell  elintznnk. Az illeto szeret horgszni, ezrt adott, hogy hol lephetjk meg.  Szerezznk egy rendorsgi motorcsnakot (vagy Asuka trzshelynl, vagy  onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A clpont a portlandi  vilgttoronynl peczgat. Itt lephetjk meg s vehetjk ldzobe.  Azonban o kemnyebb clpont, mint a paparazzi volt, ugyanis o menet  kzben merloaknkat dobl a vzbe, amiket mindenkppen kerljnk ki,  mert komoly srlseket okoznak. Ha nem sikerl a vizen elintznnk,  akkor a portlandi dokknl kifut a partra a motorcsnakjval. Tegynk mi  is gy, s intzzk el a szrazfldn (egy shotgunnal fog rnktmadni).

Plaster Blaster:
Kiderl, hogy a pr kldetssel ezeltt nem vgeztnk tl j munkt, s  a kifektetett tanu valahogy mgis tllte a velnk val tallkozst,  gy ismt o a clpont. A tanut egy mentokocsiban szllitjk t a korhzbl az rsre, gyht a  kt helyszn kztt kell minl hamarabb kzbeavatkoznunk. Ajnlott  ehhez a kldetshez egy raktavetovel felfegyverkeznnk, mert sok  knldstl vhatjuk meg magunkat. Gyakran elofordul, hogyha korn  szrevesznek, akkor elosszr egy csali-mentoautt kldenek ki. Elosszr  ezt kell kilonnk, majd ha megjelenik a msodik, akkor azt. Ha nem  lenne nlunk raktaveto, akkor egy kocsival kell felklelnnk a mentot,  ami jval problmsabb feladat, lvn, hogy itt is megtallhat a  rendori ksret, gy az elso koccansra megjelennek a zsaruk. Ha  sikerlt elgg sszeroncsolni a mentoautt, akkor kiesik belole  (szerintem ez a jtk egyik legnagyobb ponja) a (korbbi  tevkenysgeinknet ksznhetoen) szinte mmiaszintre bektszerezett  tanu. Ha ez megvan, akkor rzzuk le a zsarukat (cop bribe, autfesto).  Majd trjnk vissza a mminkhoz s gyalljuk fldbe. A lngszr hat  r a legkevsb, grntbl s raktbl is sokat kell rpazarolnunk, de  akr t is hajthatunk rajta egy kocsival prszor. A lnyeg, hogy az  utols szuszt is kipaszrozzuk belole.

Donald:
-------
Liberator:
Donald egyik japn bartjt elraboltk a kolumbiaiak, s most ki kell  szabadtanunk. Ahhoz hogy bejussunk oda, ahol fogva tartjk, szereznnk kell  egy "Columbian Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor hajtsunk a megjellt  ponthoz, de ha knnyteni akarunk a dolgunkon, akkor elosszr a kapun  kvlrol ritktsuk meg a bentieket. Ehhez pl. mesterlvszpuska,  grnt, vagy molotov koktl javallot. Ennek ellenre fognak mg bent  maradni, gyhogy pattanjunk be a kocsiba, hajtsunk be a kapun, s ssk  el azt, akit tudunk. Ha lngrakapna a kocsink, akkor pattanjunk ki, s  folytassuk kinnt az irtst. Miutn eltakartottuk az sszes kolumbiait  az udvarban megfigyelhetnk pr zrt garzskaput. Az egyik mgtt  tallhat a clszemly, azonban a tbbi mgtt 1 vagy 2 kolumbiai vr  tzelsre kszen, szval elgg zskbamacska jellege lesz a dolognak.  Egyesvel nyissuk ki a kapukat, s ha kolumbiaiak vannak benne, akkor  htrljunk kicsit, amg utnunk nem jnnek, s likvidljuk oket  egyesvel. Arra termszetesen gyeljnk, hogy a japn fickt mg  vletlen se lojk le. Ha megtalltuk a clpontot, akkor szlljunk be  egytt egy "Columbian Cruiserbe", s fuvarozzuk el az illetot a Love  Media toronyhztl nem messze lvo Dojo-ba.

Waka Gashira Wipeout:
Ez egy elgg kemny kldets lesz, gyhogy erre kszljnk fel. Intrikus fordulatot fog itt venni a trtnet, hiszen Kenji-t, korbbi  megbznkat kell elteni lb all kolumbiai lcban, mindezt csak azrt,  hogy kirobbantsunk egy bandahbort a Yakuzk s a kolumbiaiak kztt  Donald Love krsre. Termszetesen az "lchoz" szksg lesz ismt egy "Columbian Cruiser"- re, gyhogy szerezznk is egyet. Hajtsunk a parkolhzhoz, annak is a  legfelsobb szintjre, mgpedig lehetoleg gy, hogy a legfelsobb szintre  a dli oldalon lvo felhajtn jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump"  rmpa van). Azrt innen, mert Kenji-t elgg sok Yakuza vdi, s sok  kocsi van keresztbe leparkolva, de a dli irnybl van egy nagyobb rs,  ahol t tudunk hajtani s el tudjuk csapni Kenji-t. gyeljnk arra,  hogy a kocsinkat ne sebezzk le, mert ha a kocsibl kiszllunk, akkor  felfedjk lcnakat s elbukjuk a kldetst. Ha sikerlt vgeznnk  Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a sznhelyt, mert a  Yakuza testork nem fogjk sz nlkl hagyni fonkk elvesztst. A  parkolbol kt mdon juthatunk ki. Vagy hasznljuk a "Unique Jump"  rmpt, vagy pedig visszafel ugyanazon az tvonalon, ahol  feljutottunk. A rendorsggel nem kell sokat trodni (persze akit  zavarnak a szirnk, az elmehet lefesteni a kocsit), mert miutn  kicsivel arrbb megsemmistjk a bizonytkot, leszllnak rlunk.

A Drop In The Ocean:
Ismt egy motorcsnakos kldets, de ez az egyik legnehezebb ezek kzl. Szerezznk egy motorcsnakot, mondjuk Asuka hznak dokkjbl, s  hajtsunk a megjellt ponthoz a Callahan Hd lbhoz. Kis ido mulva  megjelenik a kisgp, amelybol csomagokat dobnak le neknk. Ezeket sorra  vegyk fel, mind a 6-ot. Azonban problmk merlnek fel, mivel minden  egyes csomagfelvtelnl egyel no a wanted level-nk egszem 5-s  szintig (Megjelennek a helikopterek is). Tbb ton szabadulhatunk ki  ebbol a knyes helyzetbol. Vagy partra futunk a portlandi dokkoknl s  cop bribe-okkal cskkentjk a wanted level-nket, vagy visszamegynk  Asuka dokkjhoz (idig nem jnnek le a rendorkocsik) s az ott  tallhat Yakuza Stinger-rel prbljuk lehagyni a rendorket. Ezt  nehezti, hogy a helikopterek folyamatosan jelentik a helyzetnket,  illetve, hogy megjelennek az ttorlaszok is. Azok akik nem brjk az  akcit, azok le is festethetik a kocsit, hiszen a muhely nincs messze.  Akrmelyik utat is vlasztjuk, a csomagokkal el kell jutnunk Donald  Love irodahzhoz, ahol azokat leadva eltunnek az esetleges  csillagjaink.

Shoreside Vale:
===============
Donald:
-------
Grand Theft Aero:
gy tunik, hogy az elozo kldetsben leszllitott csomagok csak csalik  voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptr hangrban lvo gpen  vannak. Hajtsunk is a reptrre s htulrl kzeltsk meg a  kifutplyt. Amikor odarnk a hangrhoz rgi ismeroseinket, a  kolumbiaiakat talljuk a kisreplo mellett. dvzljk oket egy pr  meleg lvssel. A mesterlvszpuska itt is j szolglatot tesz. A  maradkot pedig intzzk el kzelrol. Kihasznlhatjuk a robbankony  tartlyokat is. Ha vgeztnk, szlljunk be a gpbe a valdi  csomagokrt, m meglepetsnkre azokat mr a kolumbiaiak elvittek  innen. Pattanjnk be az itt ll furgonba, s hajtsunk vissza Staunton  Island-re az ptkezsre. Ne hajtsunk helybol a kzepre, hanem eloszr  kvlrol ritktsuk meg a kolumbiai fogadbizottsgot a mesterlvsz  puskval s grntokkal, majd a maradkkal vgezznk kzelharcban. Ha  mindenkit kitertettnk, menjnk a lifthez s utazzunk fel vele, majd  lvezzk az tvezeto mozit. Ezutn vissza kell szlltanunk a  csomagokat Donald hzhoz.

Escort Service:
Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig mg soha. Egy pnzszlltt  kell elksrnnk Donald Love irodahztl Shoreside Vale vgbe.  Mindenkppen szerezznk egy massziv kocsit, mondjuk egy Enforcer-t. Ha  ezzel visszamegynk az irodahzhoz, akkor megjelenik a szlltkocsi s  elindul a clja fel. Mindemellett megjelennek a kolumbiaiak is, akik  megprbljk fellkni a kocsit, neknk ezt kell megakadlyozni.  Megprblhatjuk felfogni a lkst a sajt kocsinkkal, vagy ha sikerl  idoben szrevenni a dzsippet, akkor fel is lkhetjk. A szlltkocsi  az alagtban fog thaladni, ami j neknk, hiszen itt knnyebb vdeni.  Miutn azonban kir innen, dzsippek jabb hullma fog majd rnktmadni.  Innen mr csak egy kzeli garzsba kell eljutnunk.

Decoy:
Ezuttal mi magunk lesznk a csalik, hogy eltereljk nhny (tucat)  zsaru figyelmt. Mikzben haladunk a garzs fel, ahova a mltkor ksrtk a szlltt,  megfigyelhetjk, hogy a zsaruk mr szmtanak rnk ttorlaszokkal, s  felkszlt rohamkocsikkal. Ez ne zavarjon minket, mert amig be nem  szllunk a szlltkocsiba, addig nem is figyelnek rnk. Miutn a voln mg ltnk, megkezdodik a hajsza. Innentol nincs ms  dolgunk, mint 2 percen t padlig nyomni a gzt s elterelni a zsaruk  figyelmt (azaz furikzzunk a vrosokban, teljesen mindegy, hogy  merre). Figyeljnk arra hogy nehogy ido eltt felbortsanak s  kigyjtsk a kocsit, mert akkor buktuk a kldetst. Amerre rdemes  elcsalni a zsarukat:
- Haladjunk a reptr fel, be a kifutplykhoz, s ott bjcskzzunk  velk a gpek kztt.
- Menjnk le Cedar Grooves-ba, s keringjnk a lakhzak kztt.
- A lustbbak bellhatnak a parkolba a rejtekhelynknl, de ne  szlljunk ki, mert akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem  tudnak bejutni hozznk, s a helikopterek ell is vdve vagyunk.  Amint lejrt az ido, lekopik az sszes ldzonk, s ezzel be is  fejeztk a kldetst.

Ray:
----
Marked Man:
Ray bajban van, s ezttal ot kell kisegtennk. Egy gyors kocsira  mindenkppen szksg lesz, ezrt szerezznk be egy Banshee-t vagy egy  Yakuza Stinger-t. Ha megvan, menjnk a kldetsrt. Ray-t a reptrhez  kell elszltanunk, de mivel a hidat elbarikdoztk s nehz ott  tjutni, ezrt hasznljuk az alagutat. Hajtsunk fel szakra a  korhzhoz, ott az szaki ton le s menjnk vgig az alaguton egszen a  reptri kijratig. Parkoljunk le a terminl eltt, s integessnk Ray- nek, mikzben eltunik a kapuban. A sikeres szlltmnyozs utn Ray-tol kapunk egy kis meglepetst.  Utazzunk vissza Staunton Island-re es nzzk meg a mlygarzst, amit  megjellt neknk. Orltek hasznlhatjk a Metr alagutat is, termszetesen kocsival  behajtva, nem pedig kzlekedsi eszkzknt.

Asuka:
------
Bait:
Mivel az elmlt pr kldets alkalmval sikerlt jl sszeszurnnk a  levet a kolumbiaiakkal, ezrt brgyilkosokat kldtek ellennk, hogy  levadsszanak minket. Oket kell elcsalni egy Pike Creek-i  rakodterletre, ahol pr Yakuza mr vrni fog rjuk. 3 kocsi figyelmt kell majd felkeltennk gy, hogy elhajtunk elttk.  Ha egyenknt csaljuk be oket a csapdba, akkor egyszeru dolgunk lesz.  Ha egy kocsi mgnkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak tudunk,  hajtsunk a kijellt helyre, be a rakhely mlyre, a tbbit a Yakuzk  elintzik. Ha van kedvnk mi is beszllhatunk az irtsba. Ha mazochistk vagyunk, akkor rjk el, hogy mindhrom kocsi egyszerre  kvessen minket a raktrhoz, s a Yakuzkkal egyttes erovel vgezznk  velk.

Espresso 2 Go:
Ez egy elgg nehz kldets, ha felkszeletlenl esnk neki. A 3  szigeten kvsbdknak lczott drog eloszt helyeket zemeltet a  kolumbiai kartel. A mostani kldetsben ezeket kell elintznnk. A  problmt az jelenti, hogy kezdetben csak 1 bd ltszik, s hogy az  elso bd felbortsa utn 8 percnk marad, hogy vgezznk a maradk  nyolccal. Fontos motvum, hogy az ra csak akkor indul el, amikor az  elsovel vgeztnk. Ezt kihasznlva eloszr jrjuk vgig a hrom  szigetet annlkl, hogy egyhez is hozzrnnk, gy lthatv vlik a  radaron mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon s vgl 2 Shoreside  Vale-en) ezzel segtve minket. Ajnlott Portland-en kezdeni Salvatore trzshelye mellett, majd miutn  fellktk a bdt haladjunk lefele a dokkok fel, ahol a msodik  tallhat. Ezekutn hajtsunk t a hidon (ha fordtott sorrendben  haladnnk, akkor az alaguton menjnk t). Stauntonban a parknl van a  legkzelebbi, majd a parkolhznl. Msik kt bd a toronyhzaknl  van. Egy a sziget vgben, egy pedig a templomnl, az tdik meg  ugyanebben az utcban. Hajtsunk t a hidon Shoreside Vale-be (remnykedve, hogy a hid le van  eresztve. A pesszimistbbak ismt hasznlhatjk az alagutat). Az elso  bd a reptr bejrattl balra van, a lpcson felfele a szkoktnl.  Az utols pedig a Shoreside Vale-i korhznl fent szakon. Ha a rombols eltt krbejrtuk a szigeteket, akkor nem lehet  klnsebb problmnk.

S.A.M:
Ismt egy kemny kldets, amihez sok szerencse kell, hogy elsore  sikerljn. Nyakunkon lesz a rendorsg, a helikopterek, az FBI, s persze a  kolumbiaiak is. Szerezznk egy gyors kocsit s menjnk a sziget dli vgbe (a  toronyhzakhoz). A sziget nyugati oldaln fogunk tallni egy mlt,  ahol egy raktaveto, s egy motorcsnak mr vrnak rnk. Menjnk a megjellt bjhoz, hagyjuk ott a kormnyt, s a csnak  vgben llva vegyk elo a raktavetot, majd vrjunk, amg megjelenik a  clpontunk, egy kis replogp. Gyorsnak s pontosnak kell lennnk,  mivel csak maximum hrom lvst fogunk tudni leadni. Ha eltalltuk,  akkor a gp roncsai kzl halsszuk ki a csomagokat. Ezzel prhuzamosan  meg is jelennek az elso helikopterek, amikkel ne trodjnk most. Innen  kt t ll elttnk. Az egyik, hogy visszamegynk arra a stgre,  ahonnan jttnk (nyugodtan fussunk ki a partra a ferde stgen), s egy  gyors kocsival prbljuk tverekedni magunkat rendork, Enforcerek s  az FBI emberein keresztl a festomuhelyig. A msik hogy kiktnk a kifutplya vgnl (szintn partra futhatunk a  ferde mln), azonban itt eloszr a kifutplya tvnl (ahol a lenti  rakpartrl feljuthatunk a kifutplyra) a kolumbiaiakkal kell  farkasszemet nznnk ... a mesterlvszpuska tvcsvbol (gyebr van  nlunk ;). Ha vgeztnk velk, akkor a Cartel Cruiserrel knnyu dolgunk  lesz eljutni a Shoreside Vale-i festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a  cop bribe-okat). Ha lerztuk a zsarukat menjnk vissza a kiindulsi ponthoz, ahol  azonban meglepets fog vrni.

The Exchange:
s me, elrkeztnk a vgjtkhoz. Maria-t elraboltk, s rgi  ellenfelnk Catalina vltsgdjat kvetel rte. Mindenkppen mentsnk ez eltt a kldets eltt, mert jprszor jra  kell majd kezdennk, azt garantlom. Ha felkszltnk, akkor hajtsunk a Cedar Grove-i kartell kastlyhoz a  kapu el. Az tvezeto mozi utn ott llunk majd fegyver nlkl, szval  amilyen gyorsan csak tudjuk vegyk fel az elejtett piszotolyt s lojk  le a velnk szemben ll kolumbiait. Majd rohanjunk a kastly htnak  irnyba, azonban a sarkon forduljunk meg s egy sorozattal lojk le az  elbb kaparintott UZI-val a minket kveto kt msik ort. Vegyk fel az  o fegyvereiket is, s szedjk le a maradk kt teraszon ll ort (ez  nem ltfontossg, de a lehull kt m-16-os mg jl jhet). Pattanjunk  be a Cartel Cruiser-be, s hajtsunk ki a kapun. Ismt egy tvezeto  mozi. Innen kt lehetosgnk van attl fggoen, hogy hny rejtett  csomagot szedtnk fel. Ha 60-80 megvan, akkor rdemes elmenni a rejtekhelynkhz s  felszerelkeznnk az ott lvo fegyverekbol. A leggyorsabban gy jutunk  le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton leszguldunk. Ha  szerencsnk van, akkor Witchita Gardens szln landolunk a piros  telefonnl (ha felborulnnk szerezznk msik kocsit), majd a kis hdon  felfel a rejtekhelynknl lyukadunk ki. Majd a szerpentinen felfele  haladjunk s lljunk le az elso hznl, melynek kertjn keresztl  vgjunk t a hz hta fel, ahol lopjunk egy kocsit. Ha kevs csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel szakra a kastly  mgtt, majd az t vgn kanyarodjunk balra. gy a gt kapujhoz  jutunk, amit kt kolimbiai oriz, akiket tertsnk le. Kicsivel lejjebb tallhatunk egy mesterlvsz puskt is. Ha a  rejtekhelynknl mr megvolt a mesterlvsz puska akkor knnyu dolgunk  lesz, mert akor nem kell sprolnunk a tltnyekkel, msklnben  clozzunk pontosan minden lvsnl. Intzzk el az sszes kolumbiai  gazfickt, akire csak rltsunk van, majd hatoljunk beljebb vatosan,  mert pr or mg biztos maradt. Oket valami kzelharci fegyverrel (UZI,  m-16, ak-47) intzzk el, a nylt terepen meg azokat, akikre az j  szgbol rltsunk van. Amikor mr a msodik lpcsonl tartunk, szmtsunk arra, hogy  szrevesznek, s Catalina felszll a helikopterrel, illetve egy  teherautval megindulnak ellennk. Azonnal forduljunk meg, s fussunk  fel a lpcson, majd a lpcso tetejrol robbantsuk fel a teherkocsit  (grnt, m-16, ak-47). A helikopter nagy v krket fog tenni, s  amikor a kzlnkben jr, akkor megknlnak egy adag raktval, ezrt  mindenkpp figyeljnk, ha erosdik a rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lpcson s teljes  sebessggel fussunk a raktr vgben lvo plethez. Ksztsk be az  UZI-t, mert a hz tetejn lesz mg pr kartell-tag, illetve vigyzzunk,  hogy Maria-t ne lojk le, mert ot is a teton tartjk fogva. Ha vgeztnk velk akkor rohanjunk oda a teto vgn lvo raktavetohz,  kapjuk fel a vllunkra, s mg marad pr msodpercnk, hogy kilojk a  helikoptert (vigyzzunk, csak 3 lehetosgnk van). Miutn a 'kopter fstlve, a gt falba csapdva felrobban nincs ms  dolgunk, mint odastlni Maria-hoz, s eltnni a naplementben. Ha valaki azt hinn, hogy ezzel vge s nem jhet vissza furikzni, az  tved. A rejtekhelynk mellett landolunk, s belevghatunk az esetleg  mg be nem fejezett mellk kldetsekbe s bnusz kldetsekbe.

 
!J tudni!

Sziasztok!

Teljesen j faldal, j skin, tbbnyire sajt kszts hrek, tesztek, illetve rengeteg dolog van mg! Az oldalunkat reklmozztok sokan a bannernk letltsvel, s akkor rendben vagyunk. Nzegesstek tovbbra is sokan az oldalt!

dv.: GamerStar TEAM

 

 

Eddig sszesen 4811 +  ltogat volt.

 
CSET!
Ezt a csetet arra hasznljtok, hogy egymsnak segtsetek kultrlt mdon.
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazs 3
 
Ennyien voltatok itt
Induls: 2004-08-03
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ajnlott letltsek!

Ati Catalyst 4.10

DirectX 9.0c

MSN Messenger 6.2

Nvidia detonator 61.77

Windows Media Player 10 (magyar)

 
Letltsek
 
Frisstsek

jdonsgok

- Webkellkek

- Szavazs

- Frum

- ra

- Jobb klikk tilts

- Nvnap

- Keres

 
Online Shop

<bgsound src="D:\Zene\Csenghangok\10_50db\10_50db\lapachanga.mid" loop=10>
 
Visszaszmll
Csak hnap, nap, ra, perc s mp van htra jvig!!!
 
Ennyiszer voltl a honlapon
 
Id
 
Kezdlap
Vlassz engem kezdoldalnak!
 
Keres
 
Hasznos hOlmIk!
 
Nvnap
 
Script
 
Chat
 
Ksznts
 

20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!