Grand Theft Auto 3
Krisztin 2004.11.03. 19:44
Portland: ========= Luigi: ------ Luigi's Girls: Ez egy elgg knny bemelegto kldets. Szerezznk egy kocsit, majd hajtsunk a trkpen megjellt ponthoz. A korhz eltti kk foltnl lljunk meg (lehetoleg ne ssk el). Majd vrjuk meg, mg Misty beszll. Ezek utn hajtsunk vissza Luigi klubjhoz, s rakjuk ki a lenyzt.
Don't Spank Ma Bitch Up: Legelosszr is vegyk fel a baseball tot Luigi klubjval tellenes oldalrol, ha eddig nem vettk volna fel a rejtekhelynknl. Ezekutn szerezznk egy kocsit, s utazzunk le Portland Docks-ba, majd szljunk ki a kapunl. Vegyk elo a baseball tot s rohanjuk le a figurt, aki drogot rul az rmlnyoknak. Erre a lnyok vistva elfutnak, a dler pedig neknkront. Miutn az elso ts utn a fldre kerlt, ne hagyjuk felkelni, hanem mg a fldn verjk el. Szlljunk be a kocsijba (a kzelben lvo Stallion (LINK) - nyl mutatja a helyt), majd vigyk el lefestetni a Luigi klubjtl nem messze tallhat "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal ingyenes. Nincs ms htra, minthogy a kocsival elmenjnk Luigi garzsba, ami a krhzzal szemben tallhat.
Drive Misty For Me: Mg egy knnyu kldets, s ezuttal szerznk egy jabb megbzt. Szerezznk egy kocsit, majd hajtsunk Misty lakhelyhez (apartmannjhoz). Miutn meglltunk a kk jelzofnyen, hasznljuk a kocsi dudjt. Erre a hlgy kijn, s beszll a kocsiba. Ezekutn hajtsunk Joey garzshoz, ami a dokkhoz van kzel, legknnyebben a rendorllomstl tovbb- s a fkon keresztlhajtva juthatunk ide. Ezekutn Joey nhny szt vlt velnk, s o is felkerl a trkpre.
Pump Action Pimp: Ha mg nem lennnk felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor hajtsunk a helyi fegyverkereskedsknt funkcionl Ammu-nation bolthoz, s a jobb oldalon lvo siktoron keresztl kzeltsk meg a hts udvart, ahol egy pisztolyra lelhetnk. Ezekutn szedjnk fel egy erteljes, de mgis gyors kocsit (pl. egy taxit), s hajtsunk a trkpen megjellt ponthoz. Ha mr kzelednk, akkor gyorsitsunk fel egy kicsit, majd menjnk neki a kocsinak. Lkdssk ket addig, amig mindketten ki nem szllnak a kocsibl. Ezekutn tbb megolds ltezik: #1. Egy kicsit httrbbtolatunk, s fldbe dngljk/eltjk ket. #2. Kiszllunk mi is, s tuzharcban lenyomjuk oket. #3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a kzelben llnak, s bzunk abban, hogy elvigye oket a detonci. Mindenesetre arra mindenkpp szmtsunk, hogy a fickk nem flnek kirobbantani allad a kocsit, mivel a shotgun elgg nagyot t a motoron. Ha ez megtrtnne, s mg mindg nem adtuk fel a gzolsos varicit, akkor sprint, s lopjunk mg egy kocsit.
The Fuzz Ball: Ez a kldets egy rendorbl krl fog forogni, kimondottan, annak bemocskolsn ;) Ehhez a kldetshez nagyon ajnlott ngyajts kocsit (ami rendelkezik az anyslsen kvl mg kt hts lssel) hasznlni, a fordulk szmt cskkentendo. A cl, hogy a vrosban tallhat rmlnyokbl egy bizonyos mennyisget a helyi iskolban tartott blra vigynk. Vegyk fel a lnyokat - melyeket a trkpen a pontok jeleznek - s ne is menjnk vissza az iskolhoz, amig meg nem telik a kocsi. Ha jl csinljuk, akkor kt fordulval el is lehet vgezni a kldetst. Persze mazochistk hasznlhatnak 2 ajts kocsit is ;]
Joey: ----- Mike Lips Last Lunch: A mostani cl, hogy egy tag kocsijba indtsra robban bombt szereljnk, amig o nagyban vacsorzik a kzeli bisztrban. Joey garzstl jobbra induljunk, el a krhz mellett, fel a hossz kaptatn. Onnantl mr nincs messze. Vegyk fel a kocsit, majd hajtsunk el 8-ball zlethez, ahol felkerl a kocsira a bomba. _Nagyon_ fontos, hogy vatosan vezessnk, mert a kocsin nem eshet karcols. Ha valami mgis kzbejnne, akkor vigyk el a kzeli "Pay'n'Spray"-be, s ott kijavtjk. Ha visszartnk a bisztrhoz, akkor parkoljuk le a kocsit, majd lestsk a bombt (Tuzgomb), s szljunk ki. Ezek utn mr nincs htra ms, mint kicsit eltvolodni a helyszntol.
Farewell Chunky Lee Chong: Chunky Lee Chong-ot a Chinatown-ban tallhat siktorban talljuk egy bdban. A problma abban leledzik, hogy amint szrevesznek a Trid tagok (akik annyira nem erosek, de sokan vannak), a fick futsnak ered a hrom kijrat egyike fel, ahol mr vr r egy kocsi. Teht vagy figyelmen kvl hagyjuk a Trid tagokat, s lesebzetten, 4-5 taggal a nyomunkban Chong utn erednk s helyben vgznk vele, vagy pedig vgznk a Trid tagok javval, kifutunk a siktorbl, bepattanunk egy kocsiba, s ldzobe vesszk. Alternatv megoldsknt mieltt belpnk a siktorban felrobbanthatjuk a 3 kijratnl lv kocsi, gy cskkentve Chong meneklsi eslyeit. Azonban ezzel a mdszerrel nagy esllyel magunkra vonjuk a zsaruk figyelmt.
Van Heist: A clpont egy pnzszllt kocsi, melynl a nehzsget az adja, hogy ezen nem fognak a golyk. Szerezznk egy nehz jrmuvet, pl. egy teherkocsit, de a legjobb megolds az a dokkoknl is megtallhat nyerges vontat (Linerunner). A kocsit ismt fel kell lkni, amig a Damage feliratu csik teljes nem lesz. A problma az, hogy az elso lksnl 3 csillagos szinten utnunkered a rendorsg. Velk most ne trodjnk. Ha sikerl kitni a szlltkocsit, akkor a szlltk kiszlnak, s neknk eslynk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van pepecselni, akkor lehet furikzni a vrosban, s felszedni a kenopnzeket, de ennl egyszerubb, ha befejezzk a kldetst, mert akkor autmatikusan eltnnek a csillagok. Visszatrve a kldetsre. Az jonnan megkaparintott szerzemnynkkel hajtsunk a dokkokhoz, de a kapun, majd egyenesen a ferde tetos garzskapukhoz (jelli a trkp). A jelletlen garzskapu mg lljunk le, szlljunk ki, s menjnk ki a garzsbl. A kapu lezrdik, mi megkapjuk a rsznket, s ezzel elvgeztk a kldetst. Innentol kezdve ha szerznk valahonnan egy pnzszlltkocsit, akkor azt ide hozva kapunk egy rszt a feltrt raktr tartalmbl.
Cipriani's Chauffeur: Ez egy knnyebb kldets, legalbbis knnyebb, mint az elozo, szval egy kicsit fel lehet llegezni. Miutn felvettk Toni-t, o mieltt elvinnnk a vendglojbe, eltte el akar intzni egy kis zletet a Chinatown-i mosodban. Miutn Toni bemegy, kiderl, hogy ez egy csapda volt Toni visszarohan, s innentl meneklni kell a felboszlt Trid tagok elol. Ez mondjuk nem problms, mivel ldzoink nincsenek nagy tleroben. Vigyk Toni-t a vendglohz, s ezzel be is fejeztk a kldetst. Ezltal ismt egy taggal bvl megbzink szma.
Dead Skunk In Da Trunk: Ezuttal egy holtestet kell eltntetni, aki egy kocsi csomagtartjban van. Amint beszlunk a kocsiba, a Fiorelli testvrek - akik nem nzik j szemmel, hogy egy tagjukat eltettk lb all, s most el akarjk tntetni a nyomokat - rnktmadnak 2 kocsival. Mivel nem tudjuk rbrni oket, hogy kiszljanak a kocsibl, ezrt kt megolds kzl vlaszthatunk: #1. Padlgz a zzgpig. De mivel a testvreknek tl eros kocsival rendelkeznek, ezrt elgg kicsi az eslye, hogy eljutunk odig egy darabban, kt ldzovel a htunk mgtt. #2. kiszlunk a kocsibl, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk az ppen rnktmad kt kocsi elol. Felszednk egy izmosabb kocsit, es lezzzuk oket. Majd miutn mr mindkettonek vge, visszaszllunk a kocsiba. Majd ezutn elvisszk a kocsit a zzdba (8-ball garzstl nem messze). Egy humoros megjegyzs: Ha kicsit megnyomjuk a kocsit htulrl, akkor felpattan a csomagtart teteje, s meglthatjuk a "csomagot". ;]
The Getaway: Ezuttal egy Chinatown-ban lvo bankrablsban fogunk rsztvenni, mint sofor. Ehhez a kldetshez ajnlott egy masszv, gyors s irnythat kocsi. Egy taxi pldul pont megfelel erre a clra. A lnyeg, hogy 4 ajts legyen, mivel mg hrom "munkatrsat" fel kell vennnk. Ha megvan a kocsi, akkor szedjk fel a trsasgot a sajt rejtekhelykrol (parkols, dudls, s mr jnnek is), s mr mehetnk is a bank el. Miutn megvan a pnz, eloszr le kell rznunk a zsarukat, mieltt mg visszatrhetnnk arra a pontra, ahol felvettk tmeneti trsainkat. Egy "cop bribe" helybol ott van egy kzeli siktorban ami Chinatown-t s a Red Light District-et kti ssze - a bank foutcjnak vgn (rdemes megfordulni abba az irnyba ahonnan jttnk, s akkor pont szemben lesznk vele). A msodikrt vagy lemegynk a dokkhoz, vagy pedig megkeressk a Pay'n'Spray fesomuhelyt. Ha mr nem lgnak kvetoink a nyakunkkon, visszamehetnk oda, ahhonnan elindultunk a rablsra. Megjegyzs.: Hasznlhat jrmuvek mg pldul a Patriot, vagy az Ambulance, amelyek slyuknl fogva knnyuszerrel flrelkik az egyszeru rendorautkat.
Toni: ----- Taking Out The Laundry: Egy klassz kis ldzos kldets, ami hossztvon viszont az agyunkra mehet, szval nem rdemes elhzni vele az idot. 3 alapveto megolds ltezik: #1. Lopkodunk kocsikat s ttorlaszokat kpznk belolk. A teherkocsik nem fognak megllni, s mindekppen meg fognak problkozni az tjutssal. Ezt az idot kell kihasznlni, hogy grnttal, golyval megszrjuk a kocsikat annyira, hogy felrobbanjanak. Ennek a varicinak a htultoje, hogy sok idobe kerl becserkszni a 3 kocsit, illetve biztos sszefutunk egy zsaruval, aki nem fogja j szemmel nzni az s.k tzijtkunkkat. #2. A kocsik fennakadsait (igen a mi ltalunk kpzett akadlyok jtszanak itt is szerepet, de ide elegek kisebbek) kihasznlva kirngatjuk a sofort, s picit arrbb leparkolva a levegobe kldjk a jrgnyt. #3. Beszerznk egy slyos jrmuvet, s addig lkdssk oket, amig ki nem gyulladnak.
The Pickup: Ezuttal elgg szorult helyzetbe fogunk kerlni. rdemes jl felfegyverkezni (UZI + Pncl), mieltt elindulnnk a Chinatown-ban lvo mosoda (korbban mr voltunk itt) mgtti siktorba. Amikor felvesszk a vdelmi pnzt tartalmaz aktatskt, hirtelen megjelenik 1- 1 csoportnyi Tridtad mindhrom kijratnl. Ezutn vagy tuzharcba bonyoldunk a siktorba, s miutn vgeztnk, elhagyjuk a sznteret, mint aki jl vgezte dolgt, vagy pedig kirohanunk, s a nylt utckon rzzuk le/intzzk el ellenfeleinket.
Salvatore Called A Meeting: Ez egy elgg kemny kldets, ha nem tudjuk, hogy mit csinlunk, s sz nlkl prblunk tvergodni a kldetsen. Egy limban kell elvinni a maffia helyi kpviseloit a maffiafonk villjba. Szedjk fel Joey-t, majd Luigi-t, de mieltt bellnnk Toni kk foltjhoz, rdemes beloni a helyes irnyt. Ez legyen mondjuk a dokkok irnyba. Ha megvan a harmadik tag is, a Tridok elkezdenek ldzni a halaskocsiaikkal. Ismt hrom fo varici van a megoldsra: #1. Szguldunk, mint a szlvsz a kijellt pontra, s prblunk ugy helyezkedni, hogy ne tudjanak belnkjnni. Szmtsunk r, hogy a nagykapunl kt koccsi mr trt karokkal vr. #2. A fenti mdszer egyik alternatvja, ha balrl gy kzeltjk meg a villt, hogy az szaki lakstelep mgtt prblunk besurranni a limval. Ezzel kikerljk a bejratnl lvo kt kocsit, viszont elofordulhat, hogy egy mgttnk halad kocsi lelk a sziklatetorl, ami azrt kellemetlen. #3. Kicsit arrb kiszlunk, s kzzel/UZI-val elvgezzk a piszkos munkt. Belertve a bejrati kt kocsit is. Ezekutn ezzel a kt kocsival kicsit arrbbllunk, s komtosan beparkolunk a limval. Hurr, ismt nyertnk egy megbzt, a maffiafonk kpben.
Triads And Tribulations: Ezuttal lesz kt ksronk is, akik segtenek ritktani az ellent, de termszetesen nem ltfontossguak a kldets befelyezshez. Hrom Trid vezetot kell elintznnk, melybol ketto nylt terepen van. Az elso akivel rdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott, ahol vgeztnk Chunky Lee Chong-al). A kvetkezao a metrlejrnl vr rnk, hogy beteljesljn vgzete. Nem is fontos kiszlni a kocsibl, egyszeren csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyr terletn van, amihez szksg lesz egy halszlltkocsira, hogy bejussunk. Chinatown terletn knnyen fogunk tallni egyet. A poros ton behajtva juthatunk be (a halaskocsinak mr kinyitjk a kaput), ahol addig nem is vesznek rlunk vagyon tudomst, amg ki nem szllunk. Pr tag vdi a fickt, de nem nehz megtrni a vdelmet. Alternatv megolds a harmadik tag kivgzsre: elg egy nagyon jl irnyzott grnt a kertsen kvlrol.
Blow Fish: Ezuttal egy slyos csapst kell mrnnk a Tridokra. A clpont az a halgyr, ahol az elozo kldetst befejeztk. Azonban a bejuts mr nem olyan egyszeru. Szedjk fel a szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelytol, s amilyen gyorsan csak tudunk, jussunk el a halgyrig. Lehetoleg vatosan vezessnk, mert egy robbanszerrel tele kocsival sosem volt rm koccanni. Hajtsunk be a telepre, lljunk le a kijellt helyre a gztartlyok mell, s lestsk a bombt. Majd futs. Ha a robbans utn mg maradnnak tagok, akkor velk vgezznk gyorsan. A telepen tallhat halszlltval knnyen kijuthatunk.
Salvatore: ---------- Chaperone: Most a vezr nojnek gardedmjt jtszuk. Elosszr a magasvast alatti barthoz kell elltogatni, majd irny a dokkoktol nem messze tallhat raktrpletekben zajl rave party. Miutn Maria kiszlt, lljunk be az ajthoz kzel, kifel lg orral. Amekkora mzlink van, pont kifogunk egy rendorsgi razzit, ugyhogy amint Maria beszllt, ne idozznk flslegesen a rendori trsasgban. A tbbi meneklo tag a rendork javt lefoglalja, gyhogy neknk elg a rnk tapadtakkal trodni. A dokkoktl jobbra hajtsunk, ez a legrvidebb t vissza Salvatore villjig.
Cutting The Grass: Kezd megjelenni a trtnetszlban a kolumbiai kartell. Ezuttal egy maffiatag husgt kell kivizsglnunk. A fick egy Curly nevu figura, akit majd a club-tol kezdve kell kvetnnk annlkl, hogy szrevenne minket. Szerezznk egy kevsb feltno kocsit, mondjuk egy taxi-t, s parkoljunk le a club-tl nem messze. Nemsokra Megjelenik Curly Bob s megkezdi tjt a club eltt ll taxiban. Fontos, hogy ne menjnk tl kzel hozz, mert akkor lebukunk, elg, ha csak az utcasarkokon ltjuk befordulni. Kb 15-20 kocsinyi tvolsg elg is lesz. A cllloms a portlandi dokkok, a nagy raktrplet vgben. Ha kiszlt, egy tvezeto kpsor jn, amiben feltunnek rgi ismeroseink, s sokminden kiderl a helyi bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs ms dolgunk, mint vgezni Curly-vel. Amire vigyzni kell, hogy srtespuska van nla. Ezutn mr csak rajtunk mlik, hogy mijen stlusban intzzk el, thajtunk rajta, vagy leszedjk tuzharcban. Alternatv megoldsok: #1. Ne kvessk a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a dokkokhoz. #2. Ne vadsszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatstl magtl leveti magt az cenba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjk meg tole a srtespuskt. ;(
Bomb Da Base: Ez egy elgg kemny kldets, de csak addig, amg r nem jvnk a trkkjre. A cl a kolumbiai kartell hajjnak elsllyesztse. Ehhez eloszr is szksgnk van $100.000 -re, amit valsznleg mr megszereztnk (ha mgsem, akkor hajr). Mieltt belekezdennk, mindenkppen mentsnk, mert prszor biztosan jra kell majd kezdeni a kldetst. Ha megvan a pnz, akkor utazzunk le 8-ball garzshoz (azonban mg vletlen se lljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez a feladat). lljunk be a kk foltba, melyne hatsra 8-ball kzli, hogy szksge van a pnzre, hogy hathats kis tzijtkot kszthessen. Mivel ez valsznleg mr nlunk van, ezrt lljunk be a pr mterrel arrbb lvo jelzo-foltba. Ekkor 8-ball csatlakozik hozznk, s kapunk egy mesterlvsz puskt is, hogy fedezni tudjuk majd ot. Menjnk el a dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lvsnkig az rnykban vrakozik. A lpcsokn msszunk fel a raktr tetejre, mert gy elgg j rltsunk lesz a hajt rzokre. Nzzk vgig a rakteren mszklkat, mert azeltt kell leszednnk oket, mieltt 8-ball a ltkrkbe kerlne. Kezdjk a lenti kt fickval (ekkor 8-ball megindul befele, ugyhogy sietnnk kell), majd haladjunk felfel, s utna jobbra, a haj orra fel. Hever itt nhny robbankony hord is, amelyet kihasznlhatunk, de arra vigyzzunk, hogy lehetoleg 8-ball-t ne sebestsk meg vele. Ha esetleg 8-ballal vgeznnek, akkor az "Mission Failed" s marad a visszatlts. Azonban ha sikerlne mindenkivel vgezni, akkor egy klassz kis tvezeto film keretben megszemllhetjk a szllithaj pusztulst. Megjegyzs.: Ha elbuktuk a kldetst, akkor _nem_ kell ismtelten leperklnunk a $100.000-et.
Last Requests: Ezuttal Salvatore piszkos gyeinek nyomait kell eltntetni. Amikor a kocsi kzelbe rnk, megszlal a csipognk, melyben Maria figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van ktve (Ha megnzzk, kiprbljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tnyleg igazat mondott ;). Utazzunk le az alagtig, ami nem messze van a kvztl, amit a "Dead Skunk In Da Trunk" kldetsben ismerhettnk meg kzelebbrol. A dokkban Maria elmesli a trtnteket s itt ismerkednk meg Asuka- val, ksbbi munkaadnkkal, aki egyben a Yakuzk egyik vezetoje is. Megtudjuk hogy a maffia mostantl elgg rossz szemmel fog rnk nzni, s hogy ppen ezrt meneklnnk kell, de Asuka rendelkezsre bocsjtja motorcsnakjt, hogy kijussunk a szigetrol. Lgy dvzlve Staunton Island-en.
Staunton Island: ================ Asuka: ------ Sayonara Salvatore: Ez elso kldetsnk egyben bizonytk, hogy elvgtunk minden szlat korbbi megbzinkkal, a maffival. Ehhez pedig nincs jobb clpont, mint maga Salvatore Leone. Remlhetoleg mg nlunk van a mesterlvsz puska, amit 8-Ball-tl kaptunk, mert ennek hinyban meglehetosen nehz a kldets. Menjnk vissza Portland-be, Luigi brjhoz. Szlljunk ki, s stljunk kicsit lejjebb az utcn (kb 20-30 mtert) gy, hogy azrt mg rltsunk legyen a bejratra, majd vegyk elo a mesterlvszpuskt. Egy kis idovel ksbb megjelenik pr "Maffia Sentinel", s kb 6-8 testor szll ki belolk. Ekkor nzznk bele a clzba, s vegyk clba a bejratot. Nemsokra megjelenik Salvatore nyllal a feje fltt (s clkeresztel a szemei kztt ;). Nincs ms tennivalnk, mint egy pontos lvssel vefejezni a kldetst. A tallat utn a testorknek nem is jut idejk szbekapni, hogy mi trtnt, ezrt simn elstlhatunk. Ha viszont esetleg elvtettk volna a lvst, akkor kszljnk 6-8 felboszlt veroember haragjra.
Under Surveillance: Salvatore halla j hr Asuknak, azonban kiderl, hogy a Maffia vrdjat tuztt ki a fejnkre. Itt az ideje, hogy vgleg elvarrjuk a szlakat. 3 csoportnyi fejvadszt kell elintznnk, amibol igazn csak az utols a kemny. Az elso csoportot a parkban talljuk (kzel a rejtekhelynkhz), a t kzepn tallhat szigeten vrjk vgzetket. Vagy kaszaboljuk le oket UZI0val, vagy hajtsunk kzjk egy Molotov koktlt. A msodik csoport az zleti negyedben van, egy kisteheraut krnykn lldoglnak. Grnttal s kis gyessggel knnyen ki lehet oket fstlni. A harmadik csoporthoz ismt a mesterlvsz puska a leghatkonyabb. Az igazat megvallva nem hinnm, hogy ms fegyverrel le lehet-e oket szedni. Ok a kaszin eltti toronypletet vettk birtokba, s az erklyekrol prblnak levadszni minket. Ha felmegynk a kaszin tetejre a helikopter leszllplyhoz akkor jobb rltsunk lesz a clpontokra. Vegyk elo a mesterlvszpuskt, s szedjk le oket egyenknt. Ezek utn mr Kenji-tol, Asuka testvrtol is kapunk kldetseket.
Paparazzi Purge: Ez ismt egy knnyebb kldets, amiben kicsit felllegezhetnk. Egyben ez lesz az elso igazi motorcsnakos kldetsnk. Egy paparazzi fotst kell rtalmatlann tennnk, aki egy motorcsnakrl keserti meg Asuka-k lett. A kldetshez mindenkpp szksg lesz egy rendorsgi motorcsnakra, ugyanis ez fel van szerelve egy gpfegyverrel is. Egy ilyet helybol tallhatunk Asuka hztl nem messze, azonban nem abban a dokkban parkol, ahova megrkeztnk erre a szigetre, hanem a vele prhuzamosan lvoben. Ide a msik hz medencjtol juthatunk le, vagy pedig thajzhatunk az elso dokkbl. Ha megszereztk a hajt, akkor megjelenik a radaron a clpont, akinek eredjnk is azonnal a nyomba, mert msklnben elgg gyorsan elillan. Ezzel megkezdodik a hajsza az ismert szigetek krl. Loni a tuzgombbal tudunk elorefele, gyht tartsuk a msik motorcsnakot mindg a haj orrnak irnyba s tzeljnk folyamatosan, minl pontosabban. Krlbell a portlandi dokkoknl mr illik elsllyesztennk, mivel ha sikerl megkerlnie Portland-et, akkor sikerl elmeneklnie, s elbuktuk a kldetst.
Payday For Ray: Ezttal egy korrupt zsarunak visszk el a fizetsgt. A dolgot csupn az bonyoltja, hogy az illeto meglehetosen vatos. gy tbb telefonflkn keresztl fogjuk megkapni a kvetkezo telefon helyt. Emellett mg az ido is ellennk dolgozik, ezrt ehhez a kldetshez elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az itteni parkolban ll Yakuza Stingert, vagy pedig a kaszin parkoljban ll Banshee-t vegyk magunkhoz. Kvessk rendre a telefonokat, mg vgl szemlyesen nem tallkozuk Ray- jel. kiegszts: telefonok helyei...
Two Faced Tanner: A mai clpont egy rul beptett zsaru, aki a Yakuzknak dolgozott. A problma vele az, hogy nem szll ki a kocsijbl, csak vgveszlyben. A kldetsnek tbb megoldsa is van, s ez alapjn vlasszunk kocsit is. Miutn kivlasztottuk a legjobban tetszo mdszert, s megszereztk a hozz szksges kocsit, hajtsunk a kaszinhoz, s lljunk meg a kk jello-foltban. Ezekutn megjelenik a clpont, s megkezdodhet a hajsza... #1. Addig lgdssk, amg fel nem robban a kocsijval egyetemben. Ehhez egy nagy, nehz kocsi javallott, leginkbb egy Enforcer. Az elso tkzsnl jabb problma merl fel, ugyanis ekkor felmegy a wanted levelnk, s elkezdenek ldzni a zsaru munkatrsai, prblva megakadlyozni minket a megsemmistsben. #2. Fejtetore lltjuk, ekkor ugyanis kiszll s elthetjk. Vagy ha nem szll ki, akkor felrobban a kocsijval egytt. #3. Belkjk a vzbe. Ehhez kvessk, amig a vz kzelbe nem r, majd adjunk neki egy utols lkst... #4. Egy grnttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de elonye, hogy mivel nem trtnt tkzs, ezrt nem erednek a zsaruk a nyomunkba. #5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megolds, azonban szksges hozz eltte teljesteni az "Arms Shortage" kldetst. Vegynk egy raktavetot s lljunk be vele a jello-foltba. Amint megjelenik a kocsi, nzznk bele a clkeresztbe, vegyk clba, majd prkljnk al. Miutn vgeztnk vele az sszes wanted level eltnik (mr ha volt ;)
Kenji: ------ Kanbu Bustout: Ezttal egy Yakuza tagot kell kiszabadtani, aki a helyi rendorrsn l orizetben. Ehhez mindenkppen szksg lesz egy rendorautra, amit ellophatunk egy rendortl is, de egyszerubb, ha a rendorrs eltt orizetlenl llt ktjk el. Ha megvan, akkor 8-Ball garzsnl szereljnk bombt r, majd hajtsunk vissza az rshz. Vagy a lenti szervzalagton, vagy a fenti behajtn keresztl jussunk be az plet hta mg, majd lestsk a bombt, szlljunk ki, s fussunk biztos helyre. Miutn kirobbantottuk a cella falt, vagy a gyors rendorautba, vagy a massziv szlltautba ("Enforcer") szlljunk be, ahova a Yakuza is kvetni fog. Termszetesen erre a rendork is felfigyelnek s gozerovel a nyomunkba erednek. Ha nyugis menetet akarunk, akkor menjnk el az 8-Ball melletti festomuhelybe, vltsunk kocsit (mondjuk a kzeli parkolban lvo Blista- ra) (rendorkocsit ugyanis nem festenek le), majd festessk le. Ezekutn hajtsunk a Dojo-hoz, s rakjuk le a szkevnyt.
Grand Theft Auto: A cmad "dal" ;). 3 kocsit kell ellopni, s elfuvarozni egy garzsba, hogy megvjuk Kenji becslett. Fontos, hogy a kocsik rintettlenek legyenek, azaz egy apr karcols se essen rajtuk. Ha mgis sikerlne sszetrnnk, akkor sem kell megijedni, mert a garzs kzvetlen kzelben van a festo/javt muhely. Azonban rrnk vatosan vezetni, mert ha mindent jol csinlunk, akkor boven lesz idonk. A kocsi, amivel rdemes kezdeni, a kaszintl nem messze lvo garzsban van, amelynek 3 bejrata is van. Fontos figyelni a garzsba bellsnl, ugyanis ha nem zrdik le a garzsajt, miutn kimentnk a garzsbl, az annak a jele, hogy nem lltunk be elg mlyen a garzsba. Ha ez trtnne, akkor szljunk vissza s hajtsunk mg beljebb, majdnem koccansig, persze gyelve arra, hogy ne ssk oda a kocsi elejt a falnak. Ha kiszlunk, s bezrdik az ajt, akkor minden rendben, pr pillanat mulva ismt kinylik, immron resen, s mehetnk a kvetkezo kocsirt. Mivel itt is idore teljestjk a kldetst, ezrt azonnal pattanjunk is be az itt ll Blista-ba, s hajtsunk tovbb a kvetkezo kocsirt. A msodik kocsi a korhz parkoljban van, a harmadik pedig .......
Deal Steal: Ismt elokerlnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a jamaikaiakkal szvetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzknak, amit nem hagyhatunk sz nlkl. A szerzodst megfrhatjuk, ha sikerl a jamaikaiak kpviseletben rosszalkodnunk. Eloszris szereznnk kell egy "Yardie Lobo"-t, ami a jamaikaiak bandakocsija. Ha ez megvan, akkor felszedhetnk egy Yakuza segtotrsat, aki majd segt irtani a kolumbiaiakat. Ha megvan a trs, akkor hajtsunk a korhz parkoljba, szlljunk ki s irtsuk ki a kolumbiai rsztvevoket (ha a Yakuza segtotrs elhallozik, attol mg nem buktuk el a kldetst), robbantsuk fel a kt dzsippjket, markoljuk fel a pnzzel teli aktatskt s vigyk el a kaszin parkoljhoz.
Shima: Ezuttal 3, vdelmi pnzzel teli aktatskt kell begyjtennk a vros klnbzo rszeirol. Az elso tskt a fehr szn plet ell kaphatjuk fel. A msodikat azonban mr egy Diablo bandatag orzi, akivel elbb vgeznnk kell. A harmadik helyen azonban kiderl, hogy a Diablo tagok elloptk elolnk a tskt. Hajtsunk teht vissza Portland-re, a Diablo-k trzshelyre (Hepburn Heights) s a parkbl lopjuk vissza, miutn vgeztnk a banda helyi kpviseletvel. Ezutn mr nincs ms dolgunk, mint visszahajtani a 3 tskval a kaszinhoz.
Smack Down: Ez egy knnyu kldets annak ellenre, hogy idore dolgozunk. Ezttal jamaikai utcai dlereket kell kivasalnunk brmilyen mdon, mgpedig 8-at. A trkpen tbb is meg fog jelenni, de mindegyik csak rvid ideig van az utcn, gyhogy rdemes figyelni, hogy mikor tunik fel j clpont az utcn. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk t rajta s vegyk az irnyt a kvetkezohz. Esetleg az ablakon kilove is kiterthetjk oket.
Ray: ---- Silence The Sneak: Egy vdelmi programban rsztvevo tagot kell ezttal rtalmatlantanunk, mieltt eljuttatnk a rendorrsre. Vegyk magunkhoz a grntokat s hajtsunk fel egy nagy, nehz jrmuvet (pl egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevs). A rejtekhely a tbbszintu parkol mgtt van, 8-Ball garzsnak kzelben. A kocsival parkoljunk le a garazskapu el (az el, ahol a nyitott ablak van), majd hajtsunk be egy grntot a kivilgtott ablakba. Ha kicsit ferdn llunk s nem szemben az ablakkal, akkor kicsit knnyebb a folgunk. Az tvezeto mozi utn megprblnak rendori ksrettel kimeneklni, de ha jl parkoltunk le, akkor a garzskapu eltti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni. Robbantsuk fel a kocsit, s a msik is fel fog robbanni. Ha esetleg a kemny utat vlasztjuk, s hagyjuk kijutni a garzsbl, akkor szmtsunk az idokzben befut rendori segtsgre, illetve, hogy padlgzzal kell majd hajtanunk, hogy elbb odadjnk az rshz, mint a fick a ksretvel.
Arms Shortage: Ezuttal Ray flkezu bartjnak kell segdkeznnk pr kolumbiai visszaversben. Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mgtti katonai lerakathoz s szerelkezznk fel fegyverekkel (raktaveto, m-16), mert kemny menet lesz (sajnos a tankot nem tudjuk hasznlni ;( ). Miutn beszltnk Phil- lel egy kis ido mlva feltunnek a kolumbiaiak. rdemes a fal mgtt bevrni, mg a csapat java bestl a tuzvonalunkba. Szmtsunk r, hogy az pletet megkerlve is fognak jnni, illetve elofordul, hogy megknlnak minket egy-egy molotov koktllal. Ha vgeztnk, Phil kinylvntja ksznett, illetve, hogy a jvoben szvesen vr minket, ha nagyobb tuzerot szeretnnk vsrolni (Raktaveto, m-16, shotgun).
Evidence Dash: Ezttal egy bizonytkokat szllt aut a clpont. A kocsinak nekimenve esnek ki a bizonytkok, melyeket ssze kell szednnk. Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegynk a kocsinak, arra helybol felfigyelnek a rendork. A csomagokat nem kell azonnal felszednnk, ezrt a leghatkonyabb, ha "kitjk" mind a 6 csomagot a kocsibl, elmegynk lefestetni a kocsit, majd amikor mr nem loholnak utnunk a zsaruk, nyugalomban felszedjk a csomagokat. Ha ez megvan, vezessnk el egy kevsb feltno helyre (mondjuk a hd al az als autplyhoz), majd robbantuk fel a kocsit, bizonytkokkal egytt.
Gone Fishing: Ray-nek problmi akadtak rgebbi partnervel, gy ezttal ot kell elintznnk. Az illeto szeret horgszni, ezrt adott, hogy hol lephetjk meg. Szerezznk egy rendorsgi motorcsnakot (vagy Asuka trzshelynl, vagy onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A clpont a portlandi vilgttoronynl peczgat. Itt lephetjk meg s vehetjk ldzobe. Azonban o kemnyebb clpont, mint a paparazzi volt, ugyanis o menet kzben merloaknkat dobl a vzbe, amiket mindenkppen kerljnk ki, mert komoly srlseket okoznak. Ha nem sikerl a vizen elintznnk, akkor a portlandi dokknl kifut a partra a motorcsnakjval. Tegynk mi is gy, s intzzk el a szrazfldn (egy shotgunnal fog rnktmadni).
Plaster Blaster: Kiderl, hogy a pr kldetssel ezeltt nem vgeztnk tl j munkt, s a kifektetett tanu valahogy mgis tllte a velnk val tallkozst, gy ismt o a clpont. A tanut egy mentokocsiban szllitjk t a korhzbl az rsre, gyht a kt helyszn kztt kell minl hamarabb kzbeavatkoznunk. Ajnlott ehhez a kldetshez egy raktavetovel felfegyverkeznnk, mert sok knldstl vhatjuk meg magunkat. Gyakran elofordul, hogyha korn szrevesznek, akkor elosszr egy csali-mentoautt kldenek ki. Elosszr ezt kell kilonnk, majd ha megjelenik a msodik, akkor azt. Ha nem lenne nlunk raktaveto, akkor egy kocsival kell felklelnnk a mentot, ami jval problmsabb feladat, lvn, hogy itt is megtallhat a rendori ksret, gy az elso koccansra megjelennek a zsaruk. Ha sikerlt elgg sszeroncsolni a mentoautt, akkor kiesik belole (szerintem ez a jtk egyik legnagyobb ponja) a (korbbi tevkenysgeinknet ksznhetoen) szinte mmiaszintre bektszerezett tanu. Ha ez megvan, akkor rzzuk le a zsarukat (cop bribe, autfesto). Majd trjnk vissza a mminkhoz s gyalljuk fldbe. A lngszr hat r a legkevsb, grntbl s raktbl is sokat kell rpazarolnunk, de akr t is hajthatunk rajta egy kocsival prszor. A lnyeg, hogy az utols szuszt is kipaszrozzuk belole.
Donald: ------- Liberator: Donald egyik japn bartjt elraboltk a kolumbiaiak, s most ki kell szabadtanunk. Ahhoz hogy bejussunk oda, ahol fogva tartjk, szereznnk kell egy "Columbian Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor hajtsunk a megjellt ponthoz, de ha knnyteni akarunk a dolgunkon, akkor elosszr a kapun kvlrol ritktsuk meg a bentieket. Ehhez pl. mesterlvszpuska, grnt, vagy molotov koktl javallot. Ennek ellenre fognak mg bent maradni, gyhogy pattanjunk be a kocsiba, hajtsunk be a kapun, s ssk el azt, akit tudunk. Ha lngrakapna a kocsink, akkor pattanjunk ki, s folytassuk kinnt az irtst. Miutn eltakartottuk az sszes kolumbiait az udvarban megfigyelhetnk pr zrt garzskaput. Az egyik mgtt tallhat a clszemly, azonban a tbbi mgtt 1 vagy 2 kolumbiai vr tzelsre kszen, szval elgg zskbamacska jellege lesz a dolognak. Egyesvel nyissuk ki a kapukat, s ha kolumbiaiak vannak benne, akkor htrljunk kicsit, amg utnunk nem jnnek, s likvidljuk oket egyesvel. Arra termszetesen gyeljnk, hogy a japn fickt mg vletlen se lojk le. Ha megtalltuk a clpontot, akkor szlljunk be egytt egy "Columbian Cruiserbe", s fuvarozzuk el az illetot a Love Media toronyhztl nem messze lvo Dojo-ba.
Waka Gashira Wipeout: Ez egy elgg kemny kldets lesz, gyhogy erre kszljnk fel. Intrikus fordulatot fog itt venni a trtnet, hiszen Kenji-t, korbbi megbznkat kell elteni lb all kolumbiai lcban, mindezt csak azrt, hogy kirobbantsunk egy bandahbort a Yakuzk s a kolumbiaiak kztt Donald Love krsre. Termszetesen az "lchoz" szksg lesz ismt egy "Columbian Cruiser"- re, gyhogy szerezznk is egyet. Hajtsunk a parkolhzhoz, annak is a legfelsobb szintjre, mgpedig lehetoleg gy, hogy a legfelsobb szintre a dli oldalon lvo felhajtn jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump" rmpa van). Azrt innen, mert Kenji-t elgg sok Yakuza vdi, s sok kocsi van keresztbe leparkolva, de a dli irnybl van egy nagyobb rs, ahol t tudunk hajtani s el tudjuk csapni Kenji-t. gyeljnk arra, hogy a kocsinkat ne sebezzk le, mert ha a kocsibl kiszllunk, akkor felfedjk lcnakat s elbukjuk a kldetst. Ha sikerlt vgeznnk Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a sznhelyt, mert a Yakuza testork nem fogjk sz nlkl hagyni fonkk elvesztst. A parkolbol kt mdon juthatunk ki. Vagy hasznljuk a "Unique Jump" rmpt, vagy pedig visszafel ugyanazon az tvonalon, ahol feljutottunk. A rendorsggel nem kell sokat trodni (persze akit zavarnak a szirnk, az elmehet lefesteni a kocsit), mert miutn kicsivel arrbb megsemmistjk a bizonytkot, leszllnak rlunk.
A Drop In The Ocean: Ismt egy motorcsnakos kldets, de ez az egyik legnehezebb ezek kzl. Szerezznk egy motorcsnakot, mondjuk Asuka hznak dokkjbl, s hajtsunk a megjellt ponthoz a Callahan Hd lbhoz. Kis ido mulva megjelenik a kisgp, amelybol csomagokat dobnak le neknk. Ezeket sorra vegyk fel, mind a 6-ot. Azonban problmk merlnek fel, mivel minden egyes csomagfelvtelnl egyel no a wanted level-nk egszem 5-s szintig (Megjelennek a helikopterek is). Tbb ton szabadulhatunk ki ebbol a knyes helyzetbol. Vagy partra futunk a portlandi dokkoknl s cop bribe-okkal cskkentjk a wanted level-nket, vagy visszamegynk Asuka dokkjhoz (idig nem jnnek le a rendorkocsik) s az ott tallhat Yakuza Stinger-rel prbljuk lehagyni a rendorket. Ezt nehezti, hogy a helikopterek folyamatosan jelentik a helyzetnket, illetve, hogy megjelennek az ttorlaszok is. Azok akik nem brjk az akcit, azok le is festethetik a kocsit, hiszen a muhely nincs messze. Akrmelyik utat is vlasztjuk, a csomagokkal el kell jutnunk Donald Love irodahzhoz, ahol azokat leadva eltunnek az esetleges csillagjaink.
Shoreside Vale: =============== Donald: ------- Grand Theft Aero: gy tunik, hogy az elozo kldetsben leszllitott csomagok csak csalik voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptr hangrban lvo gpen vannak. Hajtsunk is a reptrre s htulrl kzeltsk meg a kifutplyt. Amikor odarnk a hangrhoz rgi ismeroseinket, a kolumbiaiakat talljuk a kisreplo mellett. dvzljk oket egy pr meleg lvssel. A mesterlvszpuska itt is j szolglatot tesz. A maradkot pedig intzzk el kzelrol. Kihasznlhatjuk a robbankony tartlyokat is. Ha vgeztnk, szlljunk be a gpbe a valdi csomagokrt, m meglepetsnkre azokat mr a kolumbiaiak elvittek innen. Pattanjnk be az itt ll furgonba, s hajtsunk vissza Staunton Island-re az ptkezsre. Ne hajtsunk helybol a kzepre, hanem eloszr kvlrol ritktsuk meg a kolumbiai fogadbizottsgot a mesterlvsz puskval s grntokkal, majd a maradkkal vgezznk kzelharcban. Ha mindenkit kitertettnk, menjnk a lifthez s utazzunk fel vele, majd lvezzk az tvezeto mozit. Ezutn vissza kell szlltanunk a csomagokat Donald hzhoz.
Escort Service: Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig mg soha. Egy pnzszlltt kell elksrnnk Donald Love irodahztl Shoreside Vale vgbe. Mindenkppen szerezznk egy massziv kocsit, mondjuk egy Enforcer-t. Ha ezzel visszamegynk az irodahzhoz, akkor megjelenik a szlltkocsi s elindul a clja fel. Mindemellett megjelennek a kolumbiaiak is, akik megprbljk fellkni a kocsit, neknk ezt kell megakadlyozni. Megprblhatjuk felfogni a lkst a sajt kocsinkkal, vagy ha sikerl idoben szrevenni a dzsippet, akkor fel is lkhetjk. A szlltkocsi az alagtban fog thaladni, ami j neknk, hiszen itt knnyebb vdeni. Miutn azonban kir innen, dzsippek jabb hullma fog majd rnktmadni. Innen mr csak egy kzeli garzsba kell eljutnunk.
Decoy: Ezuttal mi magunk lesznk a csalik, hogy eltereljk nhny (tucat) zsaru figyelmt. Mikzben haladunk a garzs fel, ahova a mltkor ksrtk a szlltt, megfigyelhetjk, hogy a zsaruk mr szmtanak rnk ttorlaszokkal, s felkszlt rohamkocsikkal. Ez ne zavarjon minket, mert amig be nem szllunk a szlltkocsiba, addig nem is figyelnek rnk. Miutn a voln mg ltnk, megkezdodik a hajsza. Innentol nincs ms dolgunk, mint 2 percen t padlig nyomni a gzt s elterelni a zsaruk figyelmt (azaz furikzzunk a vrosokban, teljesen mindegy, hogy merre). Figyeljnk arra hogy nehogy ido eltt felbortsanak s kigyjtsk a kocsit, mert akkor buktuk a kldetst. Amerre rdemes elcsalni a zsarukat: - Haladjunk a reptr fel, be a kifutplykhoz, s ott bjcskzzunk velk a gpek kztt. - Menjnk le Cedar Grooves-ba, s keringjnk a lakhzak kztt. - A lustbbak bellhatnak a parkolba a rejtekhelynknl, de ne szlljunk ki, mert akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem tudnak bejutni hozznk, s a helikopterek ell is vdve vagyunk. Amint lejrt az ido, lekopik az sszes ldzonk, s ezzel be is fejeztk a kldetst.
Ray: ---- Marked Man: Ray bajban van, s ezttal ot kell kisegtennk. Egy gyors kocsira mindenkppen szksg lesz, ezrt szerezznk be egy Banshee-t vagy egy Yakuza Stinger-t. Ha megvan, menjnk a kldetsrt. Ray-t a reptrhez kell elszltanunk, de mivel a hidat elbarikdoztk s nehz ott tjutni, ezrt hasznljuk az alagutat. Hajtsunk fel szakra a korhzhoz, ott az szaki ton le s menjnk vgig az alaguton egszen a reptri kijratig. Parkoljunk le a terminl eltt, s integessnk Ray- nek, mikzben eltunik a kapuban. A sikeres szlltmnyozs utn Ray-tol kapunk egy kis meglepetst. Utazzunk vissza Staunton Island-re es nzzk meg a mlygarzst, amit megjellt neknk. Orltek hasznlhatjk a Metr alagutat is, termszetesen kocsival behajtva, nem pedig kzlekedsi eszkzknt.
Asuka: ------ Bait: Mivel az elmlt pr kldets alkalmval sikerlt jl sszeszurnnk a levet a kolumbiaiakkal, ezrt brgyilkosokat kldtek ellennk, hogy levadsszanak minket. Oket kell elcsalni egy Pike Creek-i rakodterletre, ahol pr Yakuza mr vrni fog rjuk. 3 kocsi figyelmt kell majd felkeltennk gy, hogy elhajtunk elttk. Ha egyenknt csaljuk be oket a csapdba, akkor egyszeru dolgunk lesz. Ha egy kocsi mgnkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak tudunk, hajtsunk a kijellt helyre, be a rakhely mlyre, a tbbit a Yakuzk elintzik. Ha van kedvnk mi is beszllhatunk az irtsba. Ha mazochistk vagyunk, akkor rjk el, hogy mindhrom kocsi egyszerre kvessen minket a raktrhoz, s a Yakuzkkal egyttes erovel vgezznk velk.
Espresso 2 Go: Ez egy elgg nehz kldets, ha felkszeletlenl esnk neki. A 3 szigeten kvsbdknak lczott drog eloszt helyeket zemeltet a kolumbiai kartel. A mostani kldetsben ezeket kell elintznnk. A problmt az jelenti, hogy kezdetben csak 1 bd ltszik, s hogy az elso bd felbortsa utn 8 percnk marad, hogy vgezznk a maradk nyolccal. Fontos motvum, hogy az ra csak akkor indul el, amikor az elsovel vgeztnk. Ezt kihasznlva eloszr jrjuk vgig a hrom szigetet annlkl, hogy egyhez is hozzrnnk, gy lthatv vlik a radaron mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon s vgl 2 Shoreside Vale-en) ezzel segtve minket. Ajnlott Portland-en kezdeni Salvatore trzshelye mellett, majd miutn fellktk a bdt haladjunk lefele a dokkok fel, ahol a msodik tallhat. Ezekutn hajtsunk t a hidon (ha fordtott sorrendben haladnnk, akkor az alaguton menjnk t). Stauntonban a parknl van a legkzelebbi, majd a parkolhznl. Msik kt bd a toronyhzaknl van. Egy a sziget vgben, egy pedig a templomnl, az tdik meg ugyanebben az utcban. Hajtsunk t a hidon Shoreside Vale-be (remnykedve, hogy a hid le van eresztve. A pesszimistbbak ismt hasznlhatjk az alagutat). Az elso bd a reptr bejrattl balra van, a lpcson felfele a szkoktnl. Az utols pedig a Shoreside Vale-i korhznl fent szakon. Ha a rombols eltt krbejrtuk a szigeteket, akkor nem lehet klnsebb problmnk.
S.A.M: Ismt egy kemny kldets, amihez sok szerencse kell, hogy elsore sikerljn. Nyakunkon lesz a rendorsg, a helikopterek, az FBI, s persze a kolumbiaiak is. Szerezznk egy gyors kocsit s menjnk a sziget dli vgbe (a toronyhzakhoz). A sziget nyugati oldaln fogunk tallni egy mlt, ahol egy raktaveto, s egy motorcsnak mr vrnak rnk. Menjnk a megjellt bjhoz, hagyjuk ott a kormnyt, s a csnak vgben llva vegyk elo a raktavetot, majd vrjunk, amg megjelenik a clpontunk, egy kis replogp. Gyorsnak s pontosnak kell lennnk, mivel csak maximum hrom lvst fogunk tudni leadni. Ha eltalltuk, akkor a gp roncsai kzl halsszuk ki a csomagokat. Ezzel prhuzamosan meg is jelennek az elso helikopterek, amikkel ne trodjnk most. Innen kt t ll elttnk. Az egyik, hogy visszamegynk arra a stgre, ahonnan jttnk (nyugodtan fussunk ki a partra a ferde stgen), s egy gyors kocsival prbljuk tverekedni magunkat rendork, Enforcerek s az FBI emberein keresztl a festomuhelyig. A msik hogy kiktnk a kifutplya vgnl (szintn partra futhatunk a ferde mln), azonban itt eloszr a kifutplya tvnl (ahol a lenti rakpartrl feljuthatunk a kifutplyra) a kolumbiaiakkal kell farkasszemet nznnk ... a mesterlvszpuska tvcsvbol (gyebr van nlunk ;). Ha vgeztnk velk, akkor a Cartel Cruiserrel knnyu dolgunk lesz eljutni a Shoreside Vale-i festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a cop bribe-okat). Ha lerztuk a zsarukat menjnk vissza a kiindulsi ponthoz, ahol azonban meglepets fog vrni.
The Exchange: s me, elrkeztnk a vgjtkhoz. Maria-t elraboltk, s rgi ellenfelnk Catalina vltsgdjat kvetel rte. Mindenkppen mentsnk ez eltt a kldets eltt, mert jprszor jra kell majd kezdennk, azt garantlom. Ha felkszltnk, akkor hajtsunk a Cedar Grove-i kartell kastlyhoz a kapu el. Az tvezeto mozi utn ott llunk majd fegyver nlkl, szval amilyen gyorsan csak tudjuk vegyk fel az elejtett piszotolyt s lojk le a velnk szemben ll kolumbiait. Majd rohanjunk a kastly htnak irnyba, azonban a sarkon forduljunk meg s egy sorozattal lojk le az elbb kaparintott UZI-val a minket kveto kt msik ort. Vegyk fel az o fegyvereiket is, s szedjk le a maradk kt teraszon ll ort (ez nem ltfontossg, de a lehull kt m-16-os mg jl jhet). Pattanjunk be a Cartel Cruiser-be, s hajtsunk ki a kapun. Ismt egy tvezeto mozi. Innen kt lehetosgnk van attl fggoen, hogy hny rejtett csomagot szedtnk fel. Ha 60-80 megvan, akkor rdemes elmenni a rejtekhelynkhz s felszerelkeznnk az ott lvo fegyverekbol. A leggyorsabban gy jutunk le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton leszguldunk. Ha szerencsnk van, akkor Witchita Gardens szln landolunk a piros telefonnl (ha felborulnnk szerezznk msik kocsit), majd a kis hdon felfel a rejtekhelynknl lyukadunk ki. Majd a szerpentinen felfele haladjunk s lljunk le az elso hznl, melynek kertjn keresztl vgjunk t a hz hta fel, ahol lopjunk egy kocsit. Ha kevs csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel szakra a kastly mgtt, majd az t vgn kanyarodjunk balra. gy a gt kapujhoz jutunk, amit kt kolimbiai oriz, akiket tertsnk le. Kicsivel lejjebb tallhatunk egy mesterlvsz puskt is. Ha a rejtekhelynknl mr megvolt a mesterlvsz puska akkor knnyu dolgunk lesz, mert akor nem kell sprolnunk a tltnyekkel, msklnben clozzunk pontosan minden lvsnl. Intzzk el az sszes kolumbiai gazfickt, akire csak rltsunk van, majd hatoljunk beljebb vatosan, mert pr or mg biztos maradt. Oket valami kzelharci fegyverrel (UZI, m-16, ak-47) intzzk el, a nylt terepen meg azokat, akikre az j szgbol rltsunk van. Amikor mr a msodik lpcsonl tartunk, szmtsunk arra, hogy szrevesznek, s Catalina felszll a helikopterrel, illetve egy teherautval megindulnak ellennk. Azonnal forduljunk meg, s fussunk fel a lpcson, majd a lpcso tetejrol robbantsuk fel a teherkocsit (grnt, m-16, ak-47). A helikopter nagy v krket fog tenni, s amikor a kzlnkben jr, akkor megknlnak egy adag raktval, ezrt mindenkpp figyeljnk, ha erosdik a rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lpcson s teljes sebessggel fussunk a raktr vgben lvo plethez. Ksztsk be az UZI-t, mert a hz tetejn lesz mg pr kartell-tag, illetve vigyzzunk, hogy Maria-t ne lojk le, mert ot is a teton tartjk fogva. Ha vgeztnk velk akkor rohanjunk oda a teto vgn lvo raktavetohz, kapjuk fel a vllunkra, s mg marad pr msodpercnk, hogy kilojk a helikoptert (vigyzzunk, csak 3 lehetosgnk van). Miutn a 'kopter fstlve, a gt falba csapdva felrobban nincs ms dolgunk, mint odastlni Maria-hoz, s eltnni a naplementben. Ha valaki azt hinn, hogy ezzel vge s nem jhet vissza furikzni, az tved. A rejtekhelynk mellett landolunk, s belevghatunk az esetleg mg be nem fejezett mellk kldetsekbe s bnusz kldetsekbe.
|