Diablo 2 - Lord of Destruction
Krisztin 2004.11.03. 19:40
Act I: ======
Kldets 1: Den of Evil: ------------------------ A jtk els feladatt Akara-tl kapjuk rkezsnk sznhelyn (Rogue Encamoment). Az els beszlgetsnk alkalmval megbz minket a Gonosz fszknek (Den of Evil) megtiszttsval. A kldets rmiszt cme ellenre ez a Quest a legknnyebben megoldhatk egyike lesz amolyan szrnyprblgats, ami megadja a tovbbi feladatok alaphangulatt. A Gonosz fszke a tborhelyen kvl a Blood Moor-ban tallhat. A barlanghoz vezet ton klnsen figyeljnk oda a smnokra, akik varzserejknek ksznheten kpesek felleszteni elhallozott trsait. A fszek megtiszttsa utn (el kell puszttanunk az sszes szrnyet) az addig sttsgre tltetett barlangot that napfny tlti el. Miutn feladatunk bevgeztetett trjnk vissza Akarhoz s fogadjuk el jl megrdemelt jutalmunkat az els Skill - pontunkat.
Kldets 2: Sisters Burial Grounds: ----------------------------------- Az jabb erprbrl ismt a faluban szerznk tudomst, ahol Kashaya megosztja velnk titkt a gonosz Blood Ravenrl. A hlgy kpben jjszletett stn a csontvzak s zombik hordjnak a vezetje. Termszetfeletti kpessgeinek ksznheten kpes arra, hogy az rlet torkbl tteleportlja azokat. A gonoszhoz a Blood Moor-hoz kzeli Cold Plains-en keresztl vezet az t. A vglloms mindenkppen a Burial Ground, pontosabban annak temetje legyen. Ha megtalltuk Blood Ravent azonnal frkzznk a kzelbe, s mihamarbb ljk meg mivel csak gy vgezhetnk lhalott alattvalival. A Burial Ground egyik fldalatti kriptjban tallkozhatunk a jtk els Unique Monstervel Bonebrakerrel, akit legyzve rtkes trgyakra bukkanhatunk.
Kldets 3: The Search for Cain: -------------------------------- Blood Raven legyzse utn ismt ltogassunk el Akarhoz, aki jabb feladattal bz meg minket. Meg kell keresnnk, s ki kell szabadtanunk a Diablo els rszben szvnkhz ntt Deckard Caint. Hagyjuk el a tbort s keressk meg Dark Wood terletn a leghatalmasabb ft (Tree of Inifuss) amit megrintve hozzjuthatunk a Tristamba vezet teleport kulcshoz, amit egy Rna szemlyben vehetnk magunkhoz. A tekercsen tallhat szveg megfejtshez szksgnk van Akara segtsgre. Miutn megmutattuk neki a pergament trjnk vissza a Cold Plans-bol nyl meg a Stony Field-re, ahol a tekercsen jellt sorrendben rintsk meg a hatalmas koszlopokat. A megnylt teleportkapun keresztl ksrtetiesen ismers falucska lerombolt kpe trul elnk. Itt talljuk meg Caint akit kiszabadtva portlt nyit tborhelynkre. Mieltt kvetnnk t, keressk meg Wirtret a fllb fit, akinek falbra szksgnk lesz a Tehenekkel teli titkos plya megnyitshoz. Termszetesen ebben a fejezetben is tallkozhatunk Unique Monsterrel, akit most Rakanishu kpvisel Stony Fieldben. A Cainrt tett szolglatainkrt cserbe hljnak jell ezentl ingyen azonostja ismeretlen trgyainkat.
Kldets 4: The Forgotten Tower: -------------------------------- Ezt a feladatot a Stony Fields-ben tett kalandozsaink sorn egy oszlopon tallhat knyvet ellvasva kapjuk meg. Ez a misszi szerencsre nem tl bonyolult, mivel csak meg kell tallnunk a Black Marsh-ban rvlkod romos vr katakombjban orjngo hlgyemnyt, akit termszetesen azonnal jobb ltre kell szenderteni.
Kldets 5: Tools of the Trade: ------------------------------- Ahhoz, hogy errol a feladatrl tudomst szerezznk beszlnnk kell Charsival a falu kovcsval. O elmondja neknk, hogy nlklzhetetlen szerszmt a Horadic Malust elvesztette a Black Marsh-ban lv monostorban (Monastery). A szerszmhoz vezeto t a Marsh-ban lv Monastery Gaten keresztl vezet, aminek vgllomsa a Barrackban lapul kovcs lesz.
Kldets 6: Sisters to the Slaughter: ------------------------------------- Az els Act utols feladatt Caintl kapjuk. Kldetsnk nem ms, mint a dmonkirlyno Andariel elpuszttsa. Ot a katedrlis katakombjnak negyedik szintjn a monostor (Monastery) kzelben talljuk. Miutn vgiggynyrkdtk ltvnyos hallt trjnk vissza a tborba ahol Warriv felajnlja, hogy elvisz minket Luth Goleinbe a sivatag fovrosba. Ebben a Questben is tallunk Unique Monstert a Barrackon tvezet brtnben. A szrnyet Pitspawn Fouldognak hvjk.
Act II: ======= Kldets 1: Radament’s Lair: ---------------------------- A sivatagi Act bemelegto kldetst Atma-tl kapjuk. Ebben a feladatban meg kell tiszttanunk a vros alatt hzd csatornarendszert. A Luth Gholein alatt terpeszked labirintus mlyn l Radament a dmon, aki rettegsben tartja vros lakit. Atmat mlyen rinti a dmon lte, mivel az elpuszttotta csaldjt. A csatornnknak kt bejrata is van. Az egyik a vros kzpontjtl szakra, mg a msik dlre a vrfalbl nylik. Miutn elpuszttottuk a csatorna harmadik szintjn megbjt szrnyet trjnk vissza Atama-hoz. Ezen a szinten talljuk meg a Horadic Scrollt is, ami aktivlja a msodik misszit.
Kldets 2: The Horadric Staff: ------------------------------- A msodik feladatot Caintl kapjuk miutn megmutatjuk neki az elz questben tallt tekercset. Clunk a Horadic Staff alkotrszeinek felkutatsa. A kaland teljestshez szksgnk lesz a Horadric Cube-ra, a Horadric Shaftra s a Horadric Amulettre.
Horadic Cube: Ez a doboz nagyon hasznos kellke lesz htizskunknak, ugyanis amellett, hogy pl.: ennek segtsgvel llthatjuk ssze a Horadric botot, klnbz receptek alkalmazsval haszontalan trgyainkbl hasznosat kszthetnk (lsd kln fejezetknt a lersban). A klnbz trgymutcik mellett amolyan plusz inventorynak is hasznlhatjuk, mivel csak 4 helyet foglal tsknkban, de a dobozt kinyitva 3*4 egysggel gyarapodik zskunk. A Dobozt a vros peremkerletn elterl Dry Hills alatt fekv Halls of the Dead harmadik szintjn talljuk meg. Vigyzzunk a Cubeot Unique Monster vdi. Horadric Shaft: Ezt az alkotelemet a Far Oasis terlete alatt hzd Maggots Lair-ben talljuk. Az Ozishoz a Dry Hillsen keresztl vezet az t. Horadric Amulett: Ez a fm botdsz a Claw Viper oltrban tallhat. Az amulett a Claw Viper Temple msodik szintjn helyezkedik el, ahov a Rocky Wasteon, a Dry Hillsen, a Far Oasison s a Lost Cityn keresztl vezet az t. Fontos, hogy minden egyes trgy megtallsa utn beszljnk Cain-nal. Miutn megszereztk az sszes elemet, olvasszuk ssze azokat a Horadric Cube-ban.
Kldets 3: Tainted Sun: ------------------------ A feladatot a vrosban Drognan-tl kapjuk. Amint megrkeznk az elveszett vrosba (Lost City) a sttsg borul a terletre. Hogy ezt a kellemetlen llapotot megszntessk le kell rombolnunk a Claw Viper Temple msodik szintjn tallhat oltrt s el kell puszttanunk azt.
Kldets 4: Arcane Sanctuary: ----------------------------- Miutn tettnkkel elnyertk Luth Gholein vezetinek bizalmt vgre beengednek a palotba - beszljnk (Drognan-nal s Jerhyn-nel) -. Menjnk be s a Harem msodik szintjrl, botorkljunk a Palace Cellar-ba. A pince harmadik szintjn megtalljuk a portlt, ami elvezet minket Arcane Sanctuaryba.
Kldets 5: The Summoner: ------------------------- A ltszlag egyszer misszi, miszerint puszttsuk el a Summonert- soha nem kpzelt feladatot llt elnk. A fellegvros laki nem bnnak szkmarkan a tzlabdkkal, ami igencsak megnehezt a kzelharcban jelesked Barbr karakterrel portyz jtkosok lett. A Summoner meggyilkolsa utn olvassuk el annak napljt, majd a megnylt teleporton belpve fedezzk fel Canyon of Magi terlett.
Kldets 6: The Seven Tombs: ---------------------------- Az utols feladatot Jerhin-tol kapjuk. Fel kell dertennk a Canyon of Magiban tallhat 7 srhely egyikt (amelyik eltt a Questben tallhat jel van). Azonban ajnlatos az XP szerzs cljbl az sszeeset vgigjrni. A legnagyobb srhely mlyn megleljk a szentlyt, amibe illesszk be a Horadric Cube-ban ksztett botot. A Questnek s az Actnak ezennel vge!
Act III: ======== Magunk mgtt hagytuk Lut Gholeint s megprbltuk elfeledni az ott trtnt borzalmakat. Ismt kelet fel vettk az irnyt, Meshif s Decard trsasgban hajra szlltunk, hogy tovbb ldzhessk Baalt s a Terror Lordjt, Diablt. ti clunk vgllomsa Kurast romos vrosa volt, amely valaha rges-rgen mg oly gynyren pompzott, mint Lut Gholein. Mra viszont mr belepte a gonosz stt pora, s lassan odarve egyre kzelebbrl reztk a hall borzalmas kzelsgt.
Ott, ahol rgen fny uralkodott, flelem s gyllet kltztt az emberek szvbe. gy beszltk, hogy sok vvel ezeltt a Gyllet Lordja, Mephisto volt ennek a tjnak egyedli uralkodja. Az emberek szeme ell ugyan eltnt, de tudtuk s reztk, gykereit mlyen itt hagyta, s embert ember ellen fordtott. Nk s frfiak gyilkoltk egymst, irgalmat s knyrletet nem ismerve - mind a gyllet parancsra.
Megtudtuk, hogy a kzeli serdbl vadllatok s szrnyek ostromoljk nap, mint nap a vrost, gyermekeket ragadva el az jszaka leple alatt. Valahol itt kell lennie Mephistonak is. Valahol a kzelben bebrtnzve vrja a szabadulst, s mi semmit sem tehetnk, csakis egy dologban bzhattunk: hogy elbb tallunk r, mint Baal. Nem vrhattunk tovbb, hiszen ha egyesl a pokol hrom kvetje, Mephisto, Baal s a Vndor, a pokol kapui megnylnak, s hatalmas seregei elpuszttjk mindazt, amit ma vilgunknak hisznk.
Kldets 1: Az arany madr: --------------------------- Elsre megfigyelhetjk, hogy nem tl sok dolgunk akad Kurastban, ezrt inkbb barangoljuk be a kzeli dzsungelt. Nem kell sokat keresglnnk, Mephisto gonosz dmonai ott fognak nyzsgni a vros kzvetlen kzelben. szak-nyugat fel vgjunk utat magunknak, s hamarosan bele is botlunk egy fa-szrnybl kipottyan zld nefrit figurba (Jade Figure), amit vigynk vissza Kulastba s mutassuk meg Decardnak. Cain rgtn azt a tancsolja, hogy inkbb vigyk Meshifnek tallt kincsnket, hiszen hajs ltre sokkal tbbet tudhat ezekrl az ereklykrl. Kevs csevegs utn Meshif tovbb kldd minket Alkorhoz, aki a kis szobrocskbl kszt neknk egy varzsitalt, ami 20 ponttal megnveli leternket.
Kldets 2: Az si valls pengje: ---------------------------------- Kurastot egy hatalmas varzslat vja a folyamatos tmadsoktl, s mondani se kell, hogyha ez a vder megsznne, vele egytt Kurast is azonnal megsemmislne. Sajnos ennek a mginak - ami fenntartja a vros vdelmt - ereje cskkenben van. Hralti azt lltja, hogy idben vissza tudn mg lltani, de ehhez szksge van a Szent Skatsimi kardra, a Bidbinre. Ezt a pengt a Fleyer dzsungelben tallhatjuk meg, amit megkzelteni nem lesz egyszer, s rvid feladat. Az erd apr, kegyetlen lakival kell majd szembenznnk, de vigyzzunk, ne hagyjuk, hogy mretk megtvesszen minket. Hallos ellenfelek mind egy szlig, s oly rengetegen vannak, hogy gyakran gy tnhet, soha nem fogynak el. Ha megtalltuk a kardot, siessnk vissza Kurastba s adjuk Hralti kezbe.
Kldets 3: Khalim Akarata: --------------------------- Ez a feladat lesz a legsszetettebb s leghosszabb mind kzl. Mephistonak sikerlt tvennie az irnytst Zakarum papjain, s egy trgy segtsgvel - amit "Knyszert Gmbnek" (Compelling Orb) hvnak -, Kurast lakosai ellen fordtotta ket. Ezt a hatalmas erej ereklyt csak ugyanolyan hatalommal rendelkez fegyverrel lehet elpuszttani, ezt a legendk Khalim Akaratnak hvjk. A mi feladatunk lesz jra sszelltani ezt a csodafegyvert, mghozz annak a papnak a testrszeibl, aki egyedl szembe mert szllni magval Mephistoval, a gyllet urval.
Az els darab a lzad szeme lesz, amit a kzeli Pkok Erdejben tallhat (Spider Forest) Pk Barlangban (Spider Cavern) kell keresnetek. Ezt kveti Khalim agya, amit az innen jcskn tvoli Flayer Dzsungelben (Fleyer Jungle) lelhettek fel. Ismers lehet a krnyk az elz kldetsbl, remlhetleg nem mentettetek jtkllst a kt feladat kztt, s nem kell jra lemszrolnotok minden kis gazfickt, mert klnben igen nehz menetre szmthattok. A harmadik testrszt, Khalim szvt, Upper Kurast csatorniban (Kurast Sewers) tallhatjtok (ez a hely a piacrl is elrhet). Utoljra pedig Khalim lncos buzognyt kell valahonnan elkerteni, amit csak ervel lehettek kpesek elvenni a tancs egyik tagjtl. Ha mindez megvan, pakoljuk be a komponenseket a Horadric dobozba s kombinljuk ket.
Kldets 4: Lam Essen knyve: ----------------------------- Alkor gy gondolja, hogy a Hrmak legyzshez val tudst Lam Essen knyve rejtheti, amit az si templomok romjai al temettek. A templomot - vagy legalbbis ami megmaradt belle - Fels Kurastban (Upper Kurast) keresstek. Puszttsuk el a ktet rzit, s vigyk vissza hamarjban Alkornak, akivel ha ezutn ismt beszdbe elegyednk, t tulajdonsgponttal jutalmaz minket, amit - szintlps szeren - kedvnk szerint eloszthatunk.
Kldets 5: A sttsg temploma: -------------------------------- Itt nincs ms teendnk, mint utat trni magunknak a Nagy Tancs tagjain keresztl egszen a Knyszert Gmbig, amit Khalim Akaratval (egyszeren csak tegyk a keznkbe a fegyvert) kell elpuszttanunk. Ha vgeztnk mindennel s mindenkivel, akkor egyenesen megnylik elttnk a lpcs a templom rtornyba, ahol magt Mephistot tartjk bebrtnzve.
Kldets 6: Az rz: -------------------- Azt hiszem, ennl egyszerbb feladatunk mr nem is lehetne: ha kszen llunk, akkor ljk meg Mephistot. Igaz, rengeteg csatlst kell eltte lekaszabolnunk, akik kztt tallhatunk igen kemny ellenfeleket is, mgis, magval a Gyllet Urval nem lesz tlsgosan nehz dolgunk. Trljk ki a szvekbl mindrkre t!
Act IV: ======= Br Mephistnak befellegzett, mgis kudarcot vallottunk. Nem voltunk kpesek megakadlyozni, hogy a hrom testvr egyesljn s Diablo - eredeti alakjt felvve - kptelen legyen megnyitni a kaput a pokolba. Elkstnk s a Rettegs Lordjt mr semmi sem akadlyozhatja meg abban, hogy risi sereget verbuvlva ne rohanja le az egsz vilgot. Csupn egyetlen eslynk maradt az elpuszttsra, a Llek Kvek. Ha ezeket a mgikus kveket sikerl valahogyan elpuszttani, taln mg megmeneklhetnk. Lehet, hogy van mg esly…
Szerencsre Decard Cain ezttal sem hagyott magamra, gy ht remnnyel s hittel teli szvvel lptem t a pokol kapujn.
Kldets 1: A bukott angyal: ---------------------------- Itt vagyunk, a Pandemonium Erodben. Ez az utols vrvd, ahol mg kipihenhetjk magunkat, s radsul tallkozhatunk Tyraellel, az arkangyallal is. Tyrael rviden elmesl neknk egy igen szomor trtnetet, ami Izual angyalrl szl, aki miutn egyedl lerohanta ellensgeit, most kitasztottknt l menny s pokol kztt. Tyrael gy gondolja, Izual eleget bnhdtt mr a hossz vek alatt s megbocst neki. Ezrt minket kr meg, hogy szabadtsuk ki t rabsgbl. Ehhez a feladathoz el kell jutnunk a Pusztts Mezoire (Plains of Destruction), ahol mieltt kiszabadtannk a bukott angyalt fogsgbl, vgeznnk kell a megknzott lelkekkel. A jutalmunk ezrt a kldetsrt kt skill pont lesz.
Kldets 2: A pokol kovcstzhelye: ----------------------------------- Amg Mephisto Llekkve ltezik, a gonosz kedvre jrklhat ki-be vilgunkba, s ezt mi nem hagyhatjuk ennyiben. A k megsemmistshez el kell jutnunk a Ktsgek Mezoire (Plains of Despair), ahol kutassuk fel az Eltkozottak Vrosnak bejratt (City of the Damned). Errefel, valahol a krnyken megtallhatjuk a Pokol Kovcstzhelyt (Hell’s Forge). Lpjnk be ide, s vgjunk oda kemnyen Hephastonak s kegyenceinek. Vegyk fel az itt tallt kalapcsot (Hellforge Hammer), s sjtsunk le vele a kzeli tzhelyre, amitl a Llekk vgleg elprolog. Munknk gymlcse pr igen rtkes kk lesz.
Kldets 3: A rettegs vge: ---------------------------- Eljtt a vgs sszecsaps ideje, Diablnak pusztulnia kell! Keressk meg a Lng Folyjnak (River of Flame) kzleked padjt s aktivljuk azt. Innen mr knnyedn eljuthatunk Diablo rejtekhelyre, feltve, ha sikerl keresztl kzdeni magunkat megszmolhatatlan szm csatlsain. t helyen kell feloldanunk a pecstet ahhoz, hogy megjelenjen elttnk a dmonok fejedelme, s ezeket a helyeket radsul igen kemnyen vdik, gyhogy nem rt vatosan kzelteni. Ha hitnk s ernk nem hagyott cserben minket, s eljutottunk odig, hogy szembenzhetnk magval Diablval, kszljnk fel letnk legkemnyebb harcra - mert lesz mindkzl a pokol legszrnybb teremtmnye. O, a Rettegs Ura…
kkvek s koponyk Mltn nevezhetnnk a Diablo 2 legrdekesebb jtsnak az kkvek s a koponyk megrkezst. Ezeknek az igen ritka trgyaknak a segtsgvel kpesek lehetnk sszelltani valamilyen kett-hrom klnleges tulajdonsggal rendelkez fegyvert, pajzsot, vagy sisakot. Azokat a felszerelsi s hasznlati trgyakat, amelyeket szrke sznnel jell a jtk, socketed (foglalatos) trgyaknak neveznk. Ezekbe illeszthetjk bele a klnbz csiszoltsgi fok kkveket, amiket Gemeknek (kkveknek), vagy Skulloknak (koponyknak) hvunk, s viszonylag ritkn fellelhetnk kalandozsaink folyamn. Hat fle k ltezik - no meg persze a koponyk -, amelyek mindegyike ms-ms tulajdonsggal ruhzza fel azt a foglalatos trgyat, amibe beleillesztjk. Nem rt vigyzni ezzel az akcival, mivel ha egyszer mr belehelyeztnk valamilyen kkvet valamibe, attl kezdve rkre elbcszhatunk tle, mert azt kivenni onnan mr lehetetlen.
Hogy ne legyen ilyen egyszer a dolog, emltettem mr, hogy a kveknek klnbz csiszoltsgi llapota van. Ezek sokban befolysoljk annak erejt s tulajdonsgt. t szintet klnbztetnk meg egymstl: chipped (csorba), flawed (hibs), tlagos, flawless (hibtlan) s perfect (tkletes). A mr tulajdonunkban lv (fel nem hasznlt) kveket gynevezett Gem Shrine-okban tudunk javtani, amely az igazat megvallva oly ritka, hogy mi is csak mindssze egyszer tallkoztunk ilyennel. Ha megrintjk ezt a bizonyos szentlyt, az kivlaszt valamilyen kkvet a nlunk tallhatkbl, s annak feljebb javtja tulajdonsgt. Ha pedig nincs nlunk semmilyen k, akkor se szomorkodjunk, mert a jutalmunk az lesz. Ltezik egy msik megolds is a csiszolsra, ehhez a msodik fejezetben emltett Horadric Cube-ra lesz szksgnk. Ugyanis, ha ebbe a bizonyos ereklybe belehelyeznk hrom ugyanolyan kvet s kombinljuk ket, egy darab, jobb minsg kkvel lesznk gazdagabbak. Rengeteget kell gyjtgetni ahhoz, hogy megtalljuk a szmunkra legrtkesebbeket, de ne adjuk fel s lehetleg ne pazaroljuk el a tallt kincseket. A sok gyjtgets idvel majd meghozza gymlcst.
Vgl, pedig me a fellelhet kkvek listja s azok tulajdonsgai tblzatba szedve. Remljk, hogy hasznotokra vlnak!
Ametiszt (Amethyst) Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped 15-19 a tmadshoz +5/6 a vdekezshez +3 az erhz Flawed 20-29 a tmadshoz +7/8 a vdekezshez +4 az erhz Amethyst 30-39 a tmadshoz +9/10 a vdekezshez +5/6 az erhz Flawless 40-49 a tmadshoz +11-13 a vdekezshez +7/8 az erhz Perfect 50-60 a tmadshoz +15-17 a vdekezshez +9/10 az erhz
Topz (Topaz) Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped 1-6 villmls- sebzs 10-12% villmls- ellenlls +3 az erhz Flawed 1-7 villmls- sebzs 13-16% villmls- ellenlls +4 az erhz Amethyst 1-8 villmls- sebzs 17-20% villmls- ellenlls +5/6 az erhz Flawless 1-10 villmls- sebzs 21-25% villmls- ellenlls +7/8 az erhz
Perfect 1-12/13/ 14/15 villmls 26-30% villmls- ellenlls +9/10 az erhz
Zafr (Sapphire)
Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped 1-3 hideg-sebzs 10-12% hideg-ellenlls +6-8 maximum mana
Flawed 2-3 hideg-sebzs 13-16% hideg-ellenlls +9-11 maximum mana
Amethyst 2-4 hideg-sebzs 17-20% hideg-ellenlls +12-15 maximum mana
Flawless 3-5 hideg-sebzs 21-25% hideg-ellenlls +16-20 maximum mana
Perfect 3-6/7 hideg-sebzs 26-30% hideg-ellenlls +21-25 maximum mana
Smaragd (Emerald)
Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped +2 mrgezs 3 mp-ig 10-12% mreg-ellenlls +3 az gyessghez
Flawed +3 mrgezs 3 mp-ig 13-16% mreg-ellenlls +4 az gyessghez
Amethyst +4 mrgezs 3 mp-ig 17-20% mreg-ellenlls +5/6 az gyessghez
Flawless +4 mrgezs 3 mp-ig 21-25% mreg-ellenlls +7/8 az gyessghez
Perfect +5 mrgezs 3 mp-ig 26-30% mreg-ellenlls +9/10 az gyessghez
Rubin (Ruby)
Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped 3-4 tz-sebzs 10-12% tz-ellenlls +6-8 max. leter
Flawed 3-5 tz-sebzs 13-16% tz-ellenlls +9-11 max. leter
Amethyst 4-5 tz-sebzs 17-20% tz-ellenlls +12-15 max. leter
Flawless 5-6 tz-sebzs 21-25% tz-ellenlls +16-20 max. leter
Perfect 6-7/8/9/10 tz-sebzs 26-30% tz-ellenlls +21-25 max. leter
Gymnt (Diamond)
Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped 125-129% nagyobb sebzs lholtak ellen 5/6% minden ellenllsra +10 tmadsra
Flawed 130-135% nagyobb sebzs lholtak ellen 7/8% minden ellenllsra +15 tmadsra
Amethyst 136-145% nagyobb sebzs lholtak ellen 9-11% minden ellenllsra +20 tmadsra
Flawless 146-155% nagyobb sebzs lholtak ellen 12-15% minden ellenllsra +25 tmadsra
Perfect 156-170% nagyobb sebzs lholtak ellen 16-20% minden ellenllsra +30 tmadsra
Koponya (Skull)
Csiszoltsgi fok Fegyverben Pajzsban Sisakban
Chipped tsenknt 2% leter, 1% mana szvs Minden tmad 2 sebzst szenved +2 leter, 8% Mana regenerci
Flawed tsenknt 2% leter, 2% mana szvs Minden tmad 3 sebzst szenved +3 leter, 8% Mana regenerci
Amethyst tsenknt 3% leter, 2% mana szvs Minden tmad 4 sebzst szenved +3 leter, 12% Mana regenerci
Flawless tsenknt 3% leter, 3% mana szvs Minden tmad 5 sebzst szenved +4 leter, 12% Mana regenerci
Perfect tsenknt 4% leter, 3% mana szvs Minden tmad 6/7 sebzst szenved +4 leter, 16-20% Mana regenerci
Horadric Cube receptek: ======================= Ezt a trgyat ugyancsak tletes jtsnak tartjuk, igen kellemes meglepets, amivel mg izgalmasabb vlhatnak kalandjaitok. A Horadric Cube nem ms, mint egy doboz, amihez a msodik fejezet msodik kldetsben juthatunk hozz. Azt bizonyra mr sejthetitek, hogy nem csupn arra hasznlhatjuk, hogy a fontosabb feladatokhoz (Act II - msodik kldets, Act III - harmadik kldets) sszeillesszk a szksges varzstrgyakat, hanem - mint valamilyen fantasy-lbosban -, klnbz rdekessgeket fzznk ki s ksztsnk el szmunkra. Ha viszont nem rdekel Tged a ksrletezs eme vilga, akkor is rmmel dvzlheted ezt a kis ldt, hiszen brmikor kitltheted a belsejt valamilyen cuccal, ugyanis a doboz 4x3 mennyisg foglalattal rendelkezik.
Mr beszltnk arrl, hogy segtsgvel hogyan lehet kveket csiszolgatni, de ezen kvl rengeteg ms trgyat is kombinlhatunk benne. Kszthetnk vele ers varzsitalokat, rdekes varzstrgyakat s radsul tjuthatunk vele a Diablo 2 titkos plyjra, ahol tbb mint 500 tehn - s persze pr fergeteges varzstrgy - vrja a felkoncolst. Egyszval - ahogy Decard Cain is megmondta -, csupn prblgatni kell! Igen m, de ez nem olyan egyszer feladat, hiszen annyi minden ll a rendelkezsnkre, hogy sokszor nehezen tallhatjuk meg a hasznlhat komponenseket. Ezrt gy gondoltuk, sszelltunk Nektek valamilyen - viszonylag bsges - listt, amibe brmikor belelapozhattok, ha fzcskzni tmad kedvetek. rmmel vennnk, hogyha ezeken a recepteken kvl nektek is van valami a tarsolyotokban, azt elkldentek neknk. Szvesen megosztannk msokkal is informciitokat, ezrt ha tehetitek, rjatok!
Ezeket helyezd a dobozba Eredmnye Megjegyzs
Wirts Leg, Tome of Town Portal Red Portal to Secret Cow Level You must beat the game first and be in the Rogue Camp
1 Perfect Gem of each type except Skull, Amulet Prismatic Amulet - 18-24% Resist All Currently Bugged - Blizzard is aware
3 Perfect Gems: same type, 1 Magical Item 1 Random High Level Item Works with Magical Weapons, Armor or Jewelry
6 Gems: any type or quality, 1 Sword 1 Socketed Longsword Seems to only work with swords
3 Gems: same type and quality 1 Gem of next higher quality 3 Perfect Gems will not transmute
1 Ring, 2 Topaz gems 1 Coral Ring Ring gives +21-30 lightning resistance; quality of gems and ring properties do not matter
1 Ring, 1 Sapphire, 4 Thawing potions 1 Cobalt Ring Ring gives +21-30 Cold resistance; Quality of gem and ring properties do not matter
1 Ring, 1 Ruby, 4 Exploding potions 1 Garnet Ring Ring gives +21-30 Fire resistance; Quality of gem and ring do not matter
1 Ring, 1 Emerald, 4 Antidote potions 1 Viridian Ring Ring gives +21-30 Poison resistance; Quality of gem and ring do not matter
3 Rings 1 Amulet -
3 Amulets 1 Ring -
3 Healing Potions, 3 Mana Potions, 1 Gem 1 Full Rejuvenation Potion Gem quality does not seem to matter; quality of potions does not matter
3 Healing Potions, 3 Mana Potions 1 Rejuvenation Potion Quality of potions does not matter
1 Healing Potion, 1 Strangling Gas Potion 1 Antidote Potion Quality of Healing Potion does not matter
1 Spear, 1 Quiver of arrows 1 Set of Javelins -
2 Quivers of Arrows 1 Quiver of Bolts -
2 Quivers of Bolts 1 Quiver of Arrows -
1 Axe, 1 Daggar, 1 Stack of Throwing Knives 1 Stack of Throwing Axes Axe/Daggar class and properties do not matter
3 Perfect Skulls, 1 Amulet Amulet with +1-2 to all skills Randomly selects char. class for skill boost
Szentlyek (Shrine) s Forrsok (Wells): ======================================== Kalandozsaink sorn tallkozhatunk szentlyekkel s forrsokkal, amik hosszabb rvidebb idore kisegthetnek minket a bajbl, illetve klnleges tulajdonsgokkal ruhzhatjk fel karaktarnket. Hasznlatukhoz egyszeruen r kell klikkelni a szentlyre vagy forrsra.
Shrine Neve Hatsa jratltodik
Mana Recharge Shrine +400% feltlti a mana mennyisgt Igen
Armor Boost +100% Vdelem Igen
Combat Boost +200% az tshez, +200% min s max sebzshez Igen
Resist Fire Boost +75% ellenlls tzzel szemben Igen
Resist Cold Boost +75% ellenlls fagyasztssal szemben Igen
Resist Lightning Boost +75% ellenlls a villmlssal szemben Igen
Resist Poison Boost +75% ellenlls mreggel szemben Igen
Skill Shrine +2 az sszes skill-hez Igen
Stamina Boost Vgtelen kitarts Igen
Experience Boost 50%-kal tbb tapasztalat / gyilkols Nem
Refill Feltlti health-et s a mant Igen
Health Shrine Feltlti a health-et Igen
Mana Shrine Feltlti a mant Igen
Portal Shrine Megnyitja a portlt a vrosba Nem
Fire Shrine Tzlabdval trtn tmads esetn az sszes ellenfl elveszt 50 % HP-t Nem
Monster Shrine A hozznk legkzelebb ll szrny Unique vagy Champion szrnny vltozik Nem
Gem Shrine Vletlenszeren csiszoldik a htizskunkban lv kk vagy koponya egyike Nem
Exploding Shrine A szently krnykn 5 robbanst idz el valamint ad 5-10 robban potiont Nem
Poison Shrine A szently krnykt gz rasztja el valamint ad 5-10 mreg potiont Nem
|